رونق مساجد می تواند آینده کشور را تضمین کند

حجت الاسلام سالاری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد و رونق مساجد گفت: با رونق مساجد می توانیم آینده کشور را تضمین کنیم.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن گرامیداشت 19 مهر، سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مساجد و به ویژه کانون های مساجد می تواند نقشه راهی برای ما در مسیر احیای کارکردهای مساجد باشد.

وی افزود: مسجد پایگاهی الهی است است که برای وحدت و همدلی مسلمانان برای رسیدگی به توحید، رشد و عدالت است و اگر مساجد رونق داشته باشند فرهنگ، اقتصاد و سیاست ما نیز رونق دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: اگر کاری کنیم که کودکان، نوجوانان و جوانان با اشتیاق به مسجد بیایند و از برنامه های با طراوت و نشاط انگیز آن برخوردار شوند، این امید است  که آینده کشورمان نیز بیمه شود و نسل جدید مسجدی کارها را به دست بگیرند و از اسلام و معنویت بیگانه نباشند.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: این مهم به دست نمی آید مگر با همکاری و همراهی تمامی نهادهای فرهنگی که با مسجد سروکار دارند از جمله بسیج مساجد، کانون های فرهنگی هنری مساجد  که باید تشریک مساعی کاملی داشته باشند.

وی گفت: شکر خدا بسیج و سپاه از امکانات وسیعی برخوردار هستند و لازم با همکاری کانون های فرهنگی و یاری یکدیگر برنامه های آموزشی، فرهنگی، ادبی، هنری و تفریحی را اجرایی کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: بی جهت نیست که مقام معظم رهبری انگشت روی همکاری و پیوند این دو نهاد گذاشته اند.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: هرکس در این مسیر گام بردارد، ولایت مدار است و مشمول آیه مبارکه« انما یعمر مساجد الله، من آمن بالله والیوم الاخر» خواهد بود.

کد خبر 1103747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha