برترین های اوقات فراغت کانون امام حسن تیران تجلیل شدند

برترین های اوقات فراغت و طرح «بچه های آسمانی« تابستان امسال کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) ‏‏تیران به مناسبت ۱۹ مهر تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، همزمان با آغاز ماه ربیع الاول و به مناسبت 19 مهر سالروز بیانات رهبر معظمانقلاب اسلامی پیرامون کانون های فرهنگی و هنری مساجد از برترین های اوقات فراغت و طرح بچه های آسمانی کانون فرهنگی و هنری امام‌ حسن مجتبی(ع) مسجد قمربنی هاشم تیران تجلیل شد.

 

طرح بچه های آسمانی از مجموعه طرح های بنیاد فرهنگی المهدی اصفهان است که در راستای آموزش نماز، اخلاق، عقاید و احکام برگزار می شود.

این برنامه فرهنگی و دینی تابستان هر سال در کانون امام حسن مجتبی برگزار می شود و برترین آن مورد تجلیل قرار می گیرند.

طرح آموزش های بچه های آسمانی در دوران کرونا متناسب با شرایط برگزار و کلاس های مجازی نیز پیش بینی شده بود.

طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی و هنری مسجد قمربنی هاشم مبتی بر همدلی و مواسات و نشاط دیجیتالی بود که فعالیت گروهی، مسابقات خانوادگی و انفرادی، شور و نشاط اجتماعی و طرح های آموزشی و فرهنگی برگزار شد.

*آموزش و فرهنگ سازی از سنین پایین

 

مدیر مسئول کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران در مراسم تجلیل گفت: سرمایه گذاری برای نیازهای فرهنگی و تربیتی نسل نوجوان و جوان هزینه نبوده بلکه ایجاد فرصت برای آینده کشور است.

 

« علی اکبر مهدی زاده» افزود: فرهنگسازی برای کاهش دغدغه های اجتماعی مثل تصادفات نیازمند آموزش در سنین کودکی و نوجوانی است.

 

وی ادامه داد: پیوند بین مسجد،پلیس و فرهنگ عمومی ارتقا شاخص های امنیت اجتماعی و نظم را به همراه دارد.

کد خبر 1103807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha