برگزاری نمایش  خیابانی "هم بازی غم "توسط کانون فرهنگی و هنری امامزاده عبد الله ملایر

حبیبیان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی،نمایش خیابانی "هم بازی غم" توسط کانون فرهنگی و هنری امام زاده عبد الله ملایر اجرا شد.

«شیرین حبیبیان» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی،نمایش خیابانی "هم بازی غم" توسط کانون   فرهنگی و هنری امام زاده عبد الله ملایر اجرا شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری امامزاده عبدالله ملایر افزود: این نمایش با بازی بازیگران توانمند مها رضایی وحامد سرایی وبه نویسندگی وکارگردانی شیرین حبیبیان  در محل نمایشگاه پلیس به اجرا رفت.

 وی یادآور شد: این نمایش در حضور امام جمعه ملایر و مسئولان شهرستان ملایر اجرا شد و  باعث جذب مخاطبین تا پایان نمایش شد و با استقبال خوبی همراه بود..

 مدیر کانون  فرهنگی و هنری امامزاده عبدالله ملایر با اشاره به فعالیت های این کانون در حوزه های مختلف افزود: یکی از مهمترین فعالیتهای این کانون حوزه آسیب های اجتماعی جامعه و خانواده و مشاوره است که بیشتر آن را به زبان نمایش بیان می‌کنیم .

وی با بیان اینکه زبان نمایشی یک زبان تاثیر گذار برای بیان حقایق و مشکلات اجتماعی است گفت: تاکنون در این نمایش های مختلفی را در سطح شهرستان ملایر به اجرا گذاشته ایم.

 وی با بیان اینکه در راستای مقابله با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی با همکاری ستاد. مبارزه با مواد مخدر  ملایر تاکنون  چندین نمایشگاه  مبارزه با مواد مخدر برگزار کرده ایم گفت: برگزاری کلاس‌های مشاوره برای خانواده ها در محلات آسیب پذیر  در حوزه های مختلف به ویژه  پیشگیری از مواد مخدر از جمله فعالیت های ما بوده است.

 حبیبیان گفت: کانون فرهنگی و هنری امامزاده عبدالله ملایر از سال ۹۵ تاسیس شده است و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو فعال دارد.

کد خبر 1103812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha