تربیت نسل انقلابی یکی از مهمترین وظیفه کانون مساجد در عملی کردن منویات رهبری

شریعتی گفت: تربیت نسل انقلابی یکی از مهمترین وظیفه کانون مساجد در عملی کردن منویات رهبری است و باید در این راستا با توان هر چه تمام تر رو به جلو حرکت شود.

«غلامرضا شریعتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با گرامیداشت 19مهر سالروز بیانات رهبرمعظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) در جمع روحانیون استان خراسان شمالی پیرامون تقویت فعالیت های مسجدی با همکاری کانون های فرهنگی هنری و بسیج، اظهار کرد: مساجد همواره کانونی مهم برای فعالیت های مختلف اجتماعی و فرهنگی بوده و از دل همین مساجد جوانان فراوانی عازم جبهه های نبرد با کفر رفتند و اکنون ما مدیون رشادت ها و خون سرخ شان هستیم.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران و نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: دیدار با مقام معظم رهبری در دیدار با روحانیون خراسان رضوی در سال 91 تکالیف بسیار حیاتی را برای افزایش تعامل و ایجاد رضایت‌مندی مردمی مطرح کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: تنوع بخشیدن به برنامه های مختلف مسجد و جذب جوانان در امور مختلف و احیای کارکردهای مسجد در صدر اسلام‌ نظیر کارکردهای عبادی، اقتصادی، سیاسی و علمی از مسائل مهمی است که نباید نادیده گرفته شود.

 

شریعتی گفت: تربیت نسل انقلابی یکی از مهمترین وظیفه کانون مساجد در عملی کردن منویات رهبری است و باید در این راستا با توان هر چه تمام تر رو به جلو حرکت شود.

 

وی افزود: جامعه امروز نیازمند نسل انقلابی و پای کار انقلاب است و نمی توان در برابر دشمنی های فرهنگی دشمن و برنامه های مخرب بدون برنامه فرهنگی مدون رو به جلو حرکت کرد و لذا باید با استفاده از توان مسجد و بچه مسجدی ها در تربیت نیروهای انقلابی تلاش کرد.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای تحقق منویات معظم له در کانون مساجد، باید با تلاش جهادی اقدام و در قالب کار تیمی به بهترین نحو امور اجرایی شود تا خدمات ماندگاری برای سربلندی ایران عزیز به یادگار بماند.

کد خبر 1103818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha