خانه یک سالخورده به همت گروه جهادی کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) بازسازی شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: خانه یکی از سالخوردگان محله به همت گروه جهادی کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) بازسازی شد.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: گروه جهادی کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) خانه یکی از سالخوردگان محله را بازسازی کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: مصالح مورد نیاز این فعالیت نیز به همت خیرین تهیه و مورد استفاده قرار گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: تاکنون چنین فعالیت های خیرخواهانه با هدف کمک به نیازمندان به همت این گروه جهادی در فصول مختلف صورت گرفته است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

 

سیدی اظهار داشت: البته خیرین نیز همت بلندی برای تهیه مصالح و لوازم مورد نیاز دارند و همکاری خوبی با این گروه جهادی برای کمک به محرومان دارند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) یادآور شد: با توجه به فرارسیدن فصول سرما و نیاز مبرم خانواده های نیازمند این گروه جهادی تلاش خواهد کرد تا در جهت رفع مشکلات خانواده های بی بضاعت گام بردارد.

 

سیدی اضافه کرد: جوانان محله نیز با مشاهده این فعالیت های جهادی و دلگرم کننده به این گروه پیوسته اند و روز به روز بر تعداد افراد یاری رسان به محرومان افزوده می شود.

 

کد خبر 1103831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha