توانمندسازی کارمندان ادارات گامی مهم از بسیج برای خدمت بهتر به مردم

شعبانی گفت: توانمندسازی کارمندان ادارات گامی مهم از بسیج برای خدمت بهتر به مردم است که در این راستا با استفاده از برنامه مدون برای پیشبرد امور تلاش کرد.

«مجیدرضا شعبانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران از سفر دو روزه خود برای بازدید از ادارات غرب استان مازندران و تشریح برنامه های بسیج برای کارکنان ادارات خبر داد و اظهار کرد: همه تلاش ما برای کادرسازی انقلاب در بین گروه های مختلف است و با تمام توان در این بخش وارد عمل شده ایم.

رییس سازمان بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه کربلا مازندران افزود: رفع نیازمندی های مردم و ایجاد تغییر و تحول در زندگی آنان از موارد مهمی  است که باید با خدمات رسانی مناسب به مردم عملیاتی شود و این مهم باید در دستور کار مدیران باشد تا خدمات رسانی مناسب به مردم و به خصوص نیازمندان ارائه شود.

 

وی خاطر نشان کرد: بسیج ادارات و کارمندان تسهیل‌گر کاهش بوروکراسی اداری در تحقق شعار سال است و در همین راستا یکی از مأموریت‌های مهم این سازمان، کارآمدسازی نظام اداری به منظور افزایش رضایت‌مندی مردم با استفاده از مجموعه کارمندان بسیجی، مؤمن، انقلابی و پای کار است.

شعبانی گفت: توانمندسازی کارمندان ادارات گامی مهم از بسیج برای خدمت بهتر به مردم است که در این راستا با استفاده از برنامه مدون برای پیشبرد امور تلاش کرد.

 

رییس سازمان بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه کربلا مازندران با اشاره به سفر دو روزه خود برای بازدید از ادارات غرب استان مازندران یادآور شد: از فرمانداری و سپاه عباس آباد بازدید و برنامه های اجرایی بررسی شد و امروز هم بازدید از نور و محمودآباد در دستور کار است.

کد خبر 1103843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha