تزریق ۱۲۹ هزار و ۴۷۶ دُز واکسن کرونا در ۲۴ ساعت گذشته

حسینی گفت: با ۱۲۹ هزار و ۴۷۶ دُز تزریق شده طی روز گذشته، مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا تاکنون در فارس به چهار میلیون و ۳۷ هزار و ۴۸۶ دُز رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی»، امروز (دوشنبه 19 مهر) با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 457 هزار و 322 نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته 11 بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس 6 هزار و 777 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 923 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 194 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

حسینی اعلام کرد: با ۱۲۹ هزار و ۴۷۶ دُز تزریق شده طی روز گذشته، مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا تاکنون در فارس به چهار میلیون و ۳۷ هزار و ۴۸۶ دُز رسید و با اجرای طرح هوشمند واکسیناسیون در آینده تنها افرادی مجاز به استفاده از خدمات اجتماعی خواهند بود که هر 2 دوز واکسن کرونای خود را دریافت کرده باشند.

کد خبر 1103944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha