توجه معاونت اجتماعی سپاه فجر به تحقق اهداف امر به معروف و نهی از منکر

سردار بوعلی گفت: راه ‌اندازی معاونت اجتماعی در سپاه، موجب ایجاد نگاه نو به فریضتین شده و موجب برداشتن گام‌ های موثری برای تحقق اهداف عرصه‌ امر به معروف و نهی از منکر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (دوشنبه 19 مهر) در آئین تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر استان فارس گفت: راه ‌اندازی معاونت اجتماعی در سپاه، موجب ایجاد نگاه نو به فریضتین شده و موجب برداشتن گام‌ های موثری برای تحقق اهداف عرصه‌ امر به معروف و نهی از منکر خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: ترویج معارف اجتماعی همچون کمک‌ های مومنانه، راهپیمایی اربعین، محرومیت ‌زدایی، خدمات نظام سلامت و ... باید در اولویت مجموعه‌ ها و سازمان های استان فارس قراربگیرد تا مردم و جامعه با الگوهای رفتاری متعهد و دلسوز آشنا شوند.

وی اضافه کرد: تمام افراد جامعه در خصوص امر به معروف و نهی از منکر باید خود را مسئول بدانند و نسبت به انجام امور نادرست در جامعه بی تفاوت نباشند.

خاطر نشان می شود، در بخش دیگری از این مراسم که به ‌صورت ویدئو کنفرانس در سراسر استان فارس برگزار شد از خانواده‌ های چهار شهید امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، شامل شهیدان کرامت قائدی، عبدالرحمن شریعتی، قاسم سجادیان و مهران ارجمندی علیا در شیراز و مرودشت تقدیر شد و با معرفی نفرات الگو و برتر در حوزه‌ های مطالبه ‌گری، رسانه‌، زنان، پیشکسوتان، کودکان، انتظامی و قضائی از ۵۵ نفر از فعالان عرصه‌های مختلف امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شد.

کد خبر 1103980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha