بیش از سه هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر توسط اداره کل اوقاف کرمان توزیع می شود

همزمان با دهه وقف بیش از سه هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در طرح احسان ماندگار و مهر تحصیلی توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام علی جلالی، سه شنبه(۲۰ مهر)در حاشیه رزمایش احسان ماندگار گفت: با توجه به استمرار ویروس کرونا و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار کمک های مومنانه، در دهه وقف امسال دو کار انجام می شود.



مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان افزود: از ابتدای کرونا تا کنون ۱۲ مرحله کمک های مومنانه توزیع شد که در استان کرمان در سال جاری، امروز پنجمین مرحله است.


وی با اشاره به اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در ایام نوروز، ماه رمضان، محرم و صفر، اظهار کرد: در پنجمین مرحله که همزمان با دهه وقف انجام می شود، تعداد دو هزار و ۵۰۰ بسته هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان شامل اقلام ضروری از جمله برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، چای و... توزیع می شود.

 

حجت الاسلام جلالی اظهار کرد: با توجه به نیازمندی دانش آموزان ۸۵۰ بسته مهر تحصیلی هم شامل کیف و لوازم التحریر با کیفیت و ایرانی جدای از حمایت های موردی از دانش آموزان نیازمند، توزیع می شود و برای تهیه کل کیف های مهر تحصیلی که تعداد آن ۳۵ هزار عدد در کشور است از ظرفیت زندانیان مشهد استفاده شده است.

 

وی ارزش هر یک از بسته های مهر تحصیلی برای مقطع دبستان را ۴۰۰ هزار تومان و برای متوسطه ۴۵۰ هزار تومان اعلام کرد.

 

 

 

 

 

 



 

کد خبر 1104059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha