بیانات مقام معظم رهبری نقشه راهی برای احیای کارکردهای مساجد است

منشی زاده ضمن گرامیداشت سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد گفت: بیانات مقام معظم رهبری نقشه راهی برای احیای کارکردهای مساجد است.

محسن منشی زاده، مسئول کانون غدیر یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد ضمن گرامیداشت سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد گفت: ما باید در راستای اجیای کارکردهای مساجد به بیانات مقام معظم رهبری به طور ویژه تاکید کنیم و در این زمینه نیز معتقدیم با ولایت می توانیم بهترین جایگاه را در جامعه به مساجد بدهیم.

وی افزود: رهنمودهای مقام معظم رهبری می تواند نقشه راهی برای ما در راستای فعالیت های فرهنگی و هنری باشد و از این طریق می توانیم محتوای فعالیت های خود را غنی کنیم.

مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر یزد گفت: کانون های مساجد به عنوان ظرفیت هایی هستند که می توانند بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری را در جهت کاهش آسیب های اجتماعی دنبال کنند و با جذب جوانان و نوجوانان به مساجد در این مسیر گام بردارند.

منشی زاده گفت: ما در کانون فرهنگی هنری غدیر یزد توانسته ایم با جذب جوانان و نوجوانان بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری را دنبال کنیم به طوری که در سال های گذشته در طرح ملی فهما توانستیم رتبه های کشوری را بدست بیاوریم.

وی بیان کرد: هدف ما احیای کارکردهای مساجد و همچنین مسجدمحوری شدن فعالیت های فرهنگی و هنری است که امیدواریم بتوانیم با استفاده از الگوهای مختلف در این مسیر گام برداریم.

مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر یزد گفت: 19 مهر و سالروز بیانات مقام معظم رهبری می تواند نقطه قوتی برای فعالیت های ما در مساجد باشد و با حضور پررنگ امامان جماعت در مساجد به نحوی مطلوب جذب جوانان و نوجوانان را به این مکان مذهبی و الهی دنبال کنیم.

کد خبر 1104103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha