افتتاح کلینیک خانواده پایدار در کانون طاها

نجاتی از افتتاح کلینیک مشاروه خانواده پایدار به همت کانون فرهنگی و پایگاه بیسج مسجد امام سجاد(ع) در شهرستان ساوه خبر داد.

«زهرا نجاتی» با اشاره به اینکه کلینیک خانواده پایدار زیر مجموعه ای از فعالیت های کانون فرهنگی هنری طاها و پایگاه بسیج رضون 28 مسجد امام سجاد(ع) است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در راستای تاسیس این کلینیک فعالیت های گسترده و کارهای کارشناسی انجام شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری طاها، مسجد امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه سه سال پیش در راستای دایر شدن این کلینیک طرحی از سوی کانون به دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی فرستاده شد، افزود: این طرح جزء طرح های برتر شناخته شد که ما از همان زمان فعالیت خود را با حمایت مختصر دبیرخانه مساجد آغاز کردیم.

 

وی ادامه داد: در این طرح ما مساجد را از حالتی که فقط جایگاهی برای اقامه نماز و فعالیت های دینی باشد خارج کردیم و با راه اندازی میزهای مشاوره این پایگاه های دینی و فرهنگی را به مراکزی جهت ارائه مشاوره معرفی کردیم.

 

نجاتی با بیان اینکه طی دو سال گذشته فعالیت های گسترده ای در این راستا انجام شده است، ادامه داد: فعالیت های خوبی انجام شد که در طرح های بسیج این مرکز را به عنوان خانواده پایدار معرفی کردیم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری طاها مسجد امام سجاد(ع) شهرستان ساوه به تعامل و همکاری گسترده پایگاه بسیج رضون 28 و کانون فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: مشاوره ها در رده های مختلف در مسجد حضور پیدا می کنند و به ارائه مشاوره قبل ازدواج به زوجهای جوان، مشاوره کودکان و نوجوانان و زوج درمانی در این کانون انجام می شود.

 

وی اضافه کرد: کلینیک مشاروه خانواده پایدار با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و اعضای کانون فرهنگی هنری طاها وپایگاه بسیج رضوان 28 مسجد امام سجاد(ع) افتتاح شد و از این پس به صورت رسمی با حضور مشاوران مجرب به ارائه مشاوره به اقشار مختلف می پردازد.

کد خبر 1104119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha