فرمانده مرزبانی استان اردبیل از روستای آزادلو بازدید کرد

سردار «سید شاهین اسمیعلی» فرمانده مرزبانی استان اردبیل به مناسبت هفته ناجا از روستای مرزی آزادلو بازدید و در مسجد جامع این روستا سخنرانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سردار «سید شاهین اسمیعلی» فرمانده مرزبانی استان اردبیل به مناسبت هفته ناجا از روستای مرزی آزادلو بازدید و در مسجد جامع این روستا سخنرانی کرد.

 

 

سردار «سید شاهین اسمیعلی» با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حفاظت و پاسداری از حریم مرزها، گفت: مرزبانی نیز مانند سایر نیروهای نظامی تابع امر ولایت است و با تمام جان از حریم مرزهای جمهوری اسلامی پاسداری خواهیم کرد.

 

فرمانده مرزبانی استان اردبیل ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: تعامل مرزنشینان در مرزهای کشور زمینه امنیت و آرامش را فراهم کرده و از زحمات آنها در مرزها تقدیر و تشکر میکنم.

 

این مقام مسئول افزود: درس شجاعت و ایثار را از شهدا یاد گرفته ایم و برای دفاع از حریم کشور با تمام وجود به کار خواهیم بست.

 

حضور تیم پزشکی مرزبانی در این روستا و درمان رایگان اهالی این روستا از دیگر کارهای ابتکاری این سفر فرمانده مرزبانی بود که با استقبال خوب اهالی مواجه شد.

 

 

کد خبر 1104165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha