کلنگ‌زنی موقوفه مجتمع فرهنگی قرآنی شهید «علی جمشیدی» در نور

شادمان از کلنگ‌زنی موقوفه مجتمع فرهنگی قرآنی مدافع حرم شهید «علی جمشیدی» شهرستان نور خبر داد و گفت: واقفان در این شهرستان خوب پای کار آمدند، برای من مایه شرمساری است که پروژه‌های این‌چنینی ناتمام بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علی شادمان» امروز(۲۰مهر) در آیین کلنگ‌زنی موقوفه مجتمع فرهنگی قرآنی مدافع حرم شهید «علی جمشیدی» شهرستان نور بیان کرد: شهدا همیشه زنده هستند و ناظر اعمال ما هستند، آنچه که امروز از رنگ و لعاب ویژه‌ای برخوردار است نوع وقف است.

 

فرماندار نور افزود: شهدا در راه اسلام جانشان را وقف کردند، شهید جمشیدی انسانی خدایی بود که در درونش بعد فرهنگی و حماسی عجین شده بود و مرتب به انتقال آموزه‌های دینی می‌پرداخت.

 

شادمان ادامه داد: شهیدان ما مخلصانه رفتند که ما امروز در آرامش و امنیت هستیم، این اقتدار و امنیت که ما را به هشت کشور برتر جنگی تبدیل کرده و در حوزه‌های مختلف سرآمد شدیم هدیه‌ای از جانب شهدای عزیز است.

 

فرماندار نور یادآور شد: این کار کاری ویژه است کلنگ‌زنی این مجتمع کاری مهم است، واقفان در این شهرستان خوب پای کار آمدند، برای من مایه شرمساری است که پروژه‌های این‌چنینی ناتمام بماند.

 

وی تاکید کرد: از افراد باتجربه و مسئولان مربوط در حوزه شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌خواهم پای کار بیایند، باید دعا کنیم تا مشمول عنایت خداوند قرار بگیریم تا این مجموعه که با اراده خانواده این شهید در حال آغاز است سرمنشا اقدامات فرهنگی خوبی باشد.

کد خبر 1104175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha