آموزش و مهارت افزایی برای پیشگیری از وقوع جرم لازم است

حججی گفت: آموزش و مهارت افزایی برای پیشگیری از وقوع جرم در همه عرصه ها از جمله فضای مجازی لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مجید حججی» در آیین افتتاحیه پلیس فتا شهرستان تیران و کرون با اشاره به برخی از اقدامات مجرمانه و تصرف اموال عمومی از مردم این منطقه اظهارداشت: فعالیت تخصصی و مستقل پلیس فتا برای شناسایی مجرمانه و رسیدگی به نیازهای مردم لازم بود که مسئولان محلی در این خصوص همت کردند.

فرماندار تیران و کرون افزود: پلیس فتا علاوه بر شناسایی و برخورد با مجرمان در موضوع آموزش و پیشگیری از وقوع جرم در این حوزه با همکاری دیگر دستگاه ها همت و تلاش کند.

وی ادامه داد: آموزش و مهارت افزایی برای پیشگیری از وقوع جرم در همه عرصه ها از جمله فضای مجازی لازم است تا توانمندی مردم در شناسایی تاکتیک های مجرمان و پیشگیری از وقوع جرم موثر باشد.

 

فرماندار تیران و کرون با اشاره به امنیت این شهرستان گفت: نیروی انتظامی با همکاری دستگاه قضایی و دیگر دستگاه های امنیتی در افزایش ضریب امنیت و شناسایی به موقع اقدامات مجرمانه پیشگام بوده و امروز همین امنیت سبب افزایش خدمات و اقدامات تولیدی و اقتصادی گسترده شده است.

*افزایش خدمات پلیس با راه اندازی پلیس فتا

 

فرمانده انتظامی تیران و کرون با اشاره به فعالیت پلیس های تخصصی در این شهرستان گفت: با تاسیس پلیس فتا و احداث ساختمان برای این یگان نظامی خدمات پلیس در این شهرستان افزایش یافت.

 

سرهنگ «یوسف بهرام پور» افزود: برای احداث ساختمان پلیس فتا این شهرستان 6 میلیارد ریال هزینه شده که با کمک مسئولان محلی تامین و پلیس فتا در تجهیز آن مساعدت کرده است.

کد خبر 1104314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha