پلیس هوشمند با نیت الهی اعمال قانون می کند‌

آیت الله دژکام گفت: پلیس هوشمند با نیت الهی اعمال قانون می کند‌ و در تلاش است تا در کنار امنیت، آرامش را نیز در جامعه برقرار کند و با هوشمندی و بزرگواری در مواجهه با مردم، آرامش ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (سه شنبه 20 مهر) در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی فارس به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا گفت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی، «پلیس هوشمند و امنیت پایدار است» که با هوشمندی انتخاب شده است.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: هوش و منطق یک ویژگی منحصر به فرد برای انسان به شمار می رود که خدای متعال به وی عطا کرده است و هوشمند بودن یک پلیس چیزی است که موجود و یا کامپیوتری نمی تواند داشته باشد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: پلیس با خرج کردن هوشمندی خود در حفظ انسانیت و ایجاد امنیت پایدار می کوشد و خداوند متعال در سوره «حدید»، فرموده است که «آگاه باشید که زندگی دنیا بازی و سرگرمی است» و اگر از این موضوع غافل باشیم در جهنم خواهیم بود.

وی تاکید کرد: باید مراقب ظواهر دنیا باشیم و انسان متواضع انسانی است که جایگاه بالاتر و فراتر از ظواهر دارد و پلیس هوشمند در حین انجام خدمت و زمانی که لباس مقدس را پوشیده، آخرت و قیامت را در نظر دارد.

امام جمعه شیراز ادامه داد: پلیس هوشمند با نیت الهی اعمال قانون می کند‌ و در تلاش است تا در کنار امنیت، آرامش را نیز در جامعه برقرار کند و با هوشمندی و بزرگواری در مواجهه با مردم، آرامش ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: وجود امنیت و آرامش در جامعه موجب می شود تا نیاز به مراجعه به دادسرا و محکمه قضایی کاهش یابد و این تلاش نیروهای انتظامی برای جامعه اجر اخروی دارد.

کد خبر 1104349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha