مدیران معتقد به تربیت فرزندان انقلاب با دیدگاه غربی، مدیر در تراز نظام اسلامی نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه مدیری که معتقد به تربیت فرزندان انقلاب با دیدگاه غربی بوده مدیر در تراز نظام اسلامی نیست، گفت: نیروهای پاکدست و معتقد به مبانی انقلاب، رهبری و جهادی باید کار را به دست گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید علی احمد زاده» در نشست با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین ائمه جمعه استان گفت: توفیقی بود که در استان خودم برای مردم کار و تلاش کنم و آن را فرصتی برای خود می‌دانم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم مناطق محروم استان از ما انتظار دارند تا با تلاش و خدمت بیشتر آنها را از محرومیت نجات دهیم، اظهار کرد: سرلوحه کار دولت جهاد و حضور در بین مردم است این عناوین برگرفته از دین بوده و پیشانی این معیارها و شاخص ها روحانیت هستند.

 

وی یادآور شد: روحانیت نقش محوری در کار جهادی دارد و همه روحانیت استان، نماینده رهبری و ائمه جمعه محور اصلی این حرکت هستند.

 

احمد زاده ادامه داد: به همه مدیران استان که در آینده انتخاب خواهند شد سفارش می‌کنیم که روحانیت نقش محوری در دیدگاه آنها داشته باشند و مرتب با روحانیت برای کارها در تماس باشند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، با بیان اینکه اشکالی به تفکرات مدیران قبلی وارد بوده که در مبانی دچار مشکل شده ایم، البته این اشکال برای همه مدیران عمومیت ندارد، گفت: اما بخشی از مدیران چنین بوده‌ که با دیدگاه امام و رهبری و نظام هماهنگ نبودند، قطعاً چنین مدیرانی تغییر خواهند کرد و باید افراد متدین و معتقد به انقلاب و نظام کار را به دست گیرند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه مدیری که به نماز جمعه و جماعت اعتقادی نداشته و معتقد به تربیت فرزندان انقلاب با دیدگاه غربی بوده مدیر در تراز نظام اسلامی نیست، افزود: معیارها همان چیزی است که رئیس جمهور معین کرده نیروهای پاکدست و معتقد به مبانی انقلاب و رهبری و جهادی باید کار را به دست گیرند.

 

احمد زاده خاطرنشان کرد: اگر دشمن در صنایع نظامی از ما حساب می‌برد، به دلیل سپردن کار به دست نیروهای جوان انقلابی و متعهد است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر امروز دست برتر داریم به دلیل کار بچه‌های انقلابی و در زیر چتر ولایت است و هر کجا کم داریم و دچار مشکل شده ایم، ردپای دیدگاه وابسته به غرب بوده؛ لذا باید مدیران از طیف انقلابی و جهادی انتخاب شوند.

 

وی در زمینه نقش روحانیت هم گفت: روحانیت چراغ راه انقلاب بوده و باید در صدر قرار داشته باشند تا در چاه نیفتیم و به بیراهه نرویم.

 

احمد زاده به برنامه‌های خود در استان گریزی زد و گفت: یک بخش از برنامه‌های ما پروژه‌هاست و کارهای مربوط به ساخت و سازها، بخشی که مستلزم به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بین اینکه در حوزه فرهنگ هم نقش ائمه جمعه بی‌بدیل خواهد بود، گفت: در شورای تامین روی مسائل مختلف بحث شد، روحانیت استان باید زیر نظر نماینده رهبری و با همراهی ائمه جمعه کمک کنند تا از این شرایط بیرون بیاییم، زیرا استان تمام شیعه نباید چنین وضعیتی داشته باشد.

 

وی به یکی از دلایل چنین آسیب‌هایی اشاره کرد و افزود: شکافی که بین مدیران و روحانیت ایجاد شده ضربه بسیاری به استان وارد کرده و باید مردم باور کنند که برای خروج از چنین مشکلات و آسیب هایی نیاز به حضور روحانیت است.

 

احمد زاده تصریح کرد: از نماینده ولی فقیه می‌خواهیم در مباحث اجتماعی به یاری مسئولان بیایند، ما از ظرفیت حوزه‌های علمیه بیشتر استفاده می‌کنیم زریا برای یک استان شیعه نشین مطلوب نیست که چنین رتبه هایی را داشته باشند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در زمینه انتخاب مدیران با حساسیت پیش می رویم، زیرا جای خطا و آزمون نیست و مدیران ما بعد از تعهد باید قبل از هر چیز تحصیلات عالیه و مرتبط داشته باشند و به همین خاطر باید به سمت اساتید دانشگاهی پیش برویم تا همراه با تخصص و تعهد به توسعه استان کمک کنند و البته نیروهای بومی را در صدر انتخاب‌ها قرار دهیم.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه مدیران باید تعهد دهند که پروازی نباشند، اظهار کرد: شاید استانداران گذشته برای مدتی خانواده‌های خود را به استان آورده‌اند، اما من قول می دهم که در کمترین زمان ممکن همسر و فرزندان خود را به صورت کامل در استان مستقر کنم.

 

احمد زاده در زمینه مشکلات شهرستان‌های کوچک و تازه تاسیس هم گفت: بسیاری از ادارات در شهرستان های کوچک دایر نشده، بعضی جاها به تشریفات ملی نیاز دارد، نیاز به ساختمان و نیرو داریم که این خود زمان‌بر بوده تا ادارات به صورت کامل مستقر شوند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: مردم در مناطق محروم نیاز به بهداشت، جاده و اورژانس دارند تا بتوانیم وضعیت را تغییر دهیم شرایط منطقه محروم ما خاص بوده و این بودجه‌ها برای دولت کمرشکن است.

 

وی در خصوص مصوبات سفر دولت گفت: ساخت برخی پروژه‌ها طولانی شده، خوشبختانه در این سفر قول‌هایی داده شده که برخی از پروژه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۱ تمام شود.

 

احمد زاده افزود: اعتبارات سفر برای ۲۱۷ پروژه بوده که تا پایان ۱۴۰۱ باید بسیاری از آنها تمام شود، برای مثال وزیر نیرو قول داده که سد تنگ سرخ تا پایان سال آینده تحویل داده شود.

کد خبر 1104358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha