​توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان غرب گلستان

سلمان زاده از توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان های گرگان و غرب استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد مهدی سلمان زاده» صبح امروز(چهارشنبه 21 مهر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دو هزار و 500 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان گرگان و غرب گلستان توزیع شد که ۸۰۰ بسته غذایی از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان در غرب گلستان و مابقی در شهرستان گرگان توزیع شده است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان ادامه داد: این بسته ها به خانواده های نیازمند آسیب دیده از کرونا اختصاص می یابد که توزیع آن توسط گروه های مردمی و جهادی شهرستان گرگان و غرب استان در شهرهای بندرگز، بندرترکمن، کردکوی و گمیشان انجام می شود.

 

وی ارزش هر بسته معیشتی را ۴۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: محتویات این بسته ها شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب، قند و شکر و غیره است.

 

سلمان زاده به توزیع عادلانه بسته های معیشتی در سطح استان اشاره کرد و گفت: توزیع این بسته ها براساس مصوبه شورای رزمایش از جمله جمعیت، میزان محرومیت و غیره برنامه ریزی شده که به زودی در دیگر نقاط استان نیز توزیع خواهد شد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان، حضور جوانان در گروه های جهادی در عرصه های مختلف از جمله ساخت و تعمیرات خانه های محروم، توزیع بسته های بهداشتی، لوازم التحریر و غیره را معتنم دانست.

 

 

کد خبر 1104364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha