دوره آموزش سبک زندگی مهدوی برگزار می‌شود 

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: در آستانه سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) دوره آموزش سبک زندگی مهدوی در قالب طرح امام رحمت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در آستانه سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) دوره آموزش سبک زندگی مهدوی در قالب طرح امام رحمت برگزار می‌شود.


امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت افزود: این طرح با شرکت بچه های مسجد در رده های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال از کانون های شهید ابراهیم هادی، صدیقه اطهر (س) و ولایت و همچنین دانش آموزان مدرسه شهدا شرکت می کنند.


وی بیان کرد: علاوه بر این طرح امام رحمت شامل برنامه های مختلف در زمینه فرهنگی، هنری و ورزشی است که دوره آموزش سبک زندگی مهدوی به صورت فضای مجازی برگزار می‌شود.


حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: برای شرکت کنندگان دوره آموزشی سبک زندگی مهدوی جزوه ای در نظر گرفته شده که در اختیار بچه های مسجدی قرار داده شده است و روز جمعه آتی از این جزوه آزمونی برگزار می شود.


امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت در زمینه برنامه های ورزشی نیز مسابقه فوتسال برگزار شود، ادامه داد: به ۳ تیم برتر در مسابقه ورزشی فوتسال و همچنین دوره آموزش سبک زندگی مهدوی جوایز ارزشمندی اهدا می شود.


وی عنوان کرد: طرح امام رحمت به همت کانون شهید ابراهیم هادی و با همراهی هیئت امنای مسجد امام حسن عسکری (ع) و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از فردا پنج شنبه آغاز می شود.

 

حجت الاسلام سعیدی در خاتمه هدف اصلی از اجرای این دوره، ترویج فرهنگ مهدویت، آشنایی بیشتر بچه های مسجد با سیره و سبک زندگی امام مهدی (عج) و همچنین آشنایی با وظایف یک منتظر واقعی ظهور، برشمرد.
 

کد خبر 1104365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha