پرسنل ادارات هرچه سریع‌تر واکسن کرونا دریافت کنند

عفری منفرد گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، دورکاری حذف و کارکنان ادارات ملزم هستند با ارائه کارت واکسیناسیون در ادارات حضور پیدا کنند، لذا مدیران ادارات باید نسبت به واکسیناسیون پرسنل خود در اسرع وقت اقدام کنند.

«حبیب عفری مفرد» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن تبریک هفته ناجا با اشاره به نقش نیروی انتظامی در امنیت و آسایش عمومی مردم اظهار کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی در امنیت و آرامش آن است و این مهم مرهون تلاش های سبز قامتان نیروی انتظامی و مردم همیشه در صحنه است.

 

فرماندار هویزه افزود: اقدامات و رویکردهایی که مجموعه انتظامی شهرستان هویزه در سطح شهر و روستاها دارد و روحیه جهادی و نگاه اجتماعی محور فرماندهی انتظامی ما بسیار قابل تحسین است، به صورتی که در شهرستان در بحث شاخص های امنیت و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و ... کارهای خوبی انجام شده که جا دارد از فرماندهی و نیروهای تحت امر تقدیر و تشکر کنم.

 

وی با اشاره روند واکسیناسیون در این شهرستان عنوان کرد: هویزه رتبه شانزدهم در امر واکسیناسیون را در استان دارد برهمین اساس می طلبد که اهتمام بیشتری برای موضوع بسیار مهم واکسیناسیون انجام شود و همه ادارات ملزم به همکاری با شبکه بهداشت و درمان هستند.

 

عفری مفرد تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، دورکاری حذف و کارکنان ادارات ملزم هستند با ارائه کارت واکسیناسیون در ادارات حضور پیدا کنند، لذا مدیران ادارات مکلف هستند که نسبت به واکسیناسیون پرسنل خود در اسرع وقت اقدام کنند.

 

وی خواستار راه اندازی میز خدمت توسط ادارات مختلف شد و اضافه کرد: راه اندازی میز خدمت می تواند سبب تسهیل امور مراجعه کنندگان، کاستن از مشکلات و تسریع در رسیدگی به مسائل مردم شود.

 

فرماندار هویزه به رسم غلط تیراندازی غیرمجاز اشاره کرد و یاد آور شد: با توجه به آثار، تبعات و آسیب‌های اجتماعی ناشی از تیراندازی‌ها به خصوص در مراسم عروسی و عزاداری، اختلافات خانوادگی و ملکی با ورود به موقع سادات، شیوخ و سران عشایر و معتمدین به مسائل می‌توان در اقدامات اجرایی کمک کرد تا در حل اختلافات مردم تسریع حاصل شود.

 

کد خبر 1104418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha