همکاری کانون شهيد مفتح روستاي کهکدان درقالب طرح شهید سلیمانی

حجت الاسلام داوری گفت: کانون فرهنگی و هنری شهيد مفتح روستاي کهکدان در حوزه بهداشتی درمانی روستا،درقالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همکاری دارد.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت‌‍وگو  با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر در بخش سامن از سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است و بیش از 300 عضو فعال دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری  شهید مفتح روستای  کهکدان ملایر با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی  در طول سال در این کانون اجرا می شود گفت:  این کانون بسیار فعال است و در ایام کرونا نیز همه فعالیت ها به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام داوری همچنین با اشاره به برنامه‌های این کانون در ایام کرونا برگزاری چند مرحله  کمک‌های مومنانه ف برنامه های مناسبتتی در ایام مختلف، اجرای طرح سه شنبه های تکریم و... را از جمله برنامه های این کانون دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مهمترین فعالیت های اعضای کانون در دو سال گذشته همکاری با حوزه بهداشت و درمان بوده است تصریح کرد:  در این زمینه در همکاری با  حوزه بهداشت و درمان نیز یکی از اقدامات اعضای کانون شناسایی افراد کرونایی از غیر افرادکرونایی بود.

وی با بیان اینکه همچنین گروه‌های جهادی فعالیت‌های مختلفی را در ایام کرونا در روستا داشته اند گفت بازبینی اماکن عمومی ضدعفونی توزیع ماسک و .....نیز از برنامه‌های اعضای کانون بوده است.

وی افزود: کانون  فرهنگی و هنری شهيد مفتح روستاي کهکدان در حوزه بهداشتی درمانی روستا،درقالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان همکاری دارد.

 

 

 

 

کد خبر 1104504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha