بهترین راه برقراری ارتباط انسان با خداوند متعال نماز است

ماموستا محمدی، گفت: سرچشمه همه کمالات و فضایل انسانی و بهترین راه برقراری ارتباط انسان با خداوند متعال نماز است.

 ماموستا سید محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به اینکه در‌ دین مبین اسلام نماز به‌عنوان ستون دین است گفت:  اگر این ستون نباشد بقیه عبادات و کارهای خیر به سرانجام نمی رسد همانند خیمه‌ای که اگر ستون آن را برداریم طناب و سایر ملزومات نمی توانند این خیمه را برپا نگه‌دارند و سقوط آن حتمی است.

 

امام جمعه روانسر  افزود:نماز به‌عنوان معراج مومنین و‌ بهترین وسیله توجه به خداوند است و به همین دلیل برترین وسیله‌ای که بندگان به واسطه‌ی آن به خداوند تقرب می جویند.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به برجستگی و اهمیت نماز در بین اعمال عبادی و تاثیرات مثبت و سازنده آن در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌طلبد که مسئولین فرهنگی شهرستان نسبت به ترویج و برگزاری نماز جماعت در ادارات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 

ماموستا محمدی بابیان اینکه نماز بهترین وسیله برای مقابله با مشکلات است، تصریح کرد: صبر و شکیبایی هر مشکل عظیمی را کوچک می‌سازد و توجه به خدا و پناه بردن به او روح ایمان را در انسان بیدار می‌کند و او را متوجه می‌سازد که تکیه گاهی مستحکم دارد.

 

امام جمعه روانسر در پایان گفت: با توجه به اهمیت موضوع همه دستگاه های اجرایی بایستی برای اقامه نماز در ادارات اهتمام ویژه داشته باشند زیرا ترویج این فریضه الهی وظیفه همگانی است پس همه باید احساس تکلیف کنیم تا در پرتو اجرای آن معنویت بیشتری بر جامعه حاکم شود.

کد خبر 1104573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha