انتقال زندان به خارج از محدوده شهری اولویت برنامه‌های راهبردی سازمان زندان‌ها است

معاون اداری مالی زندان‌های کردستان گفت: انتقال زندان به خارج از محدوده شهری در اولویت برنامه‌های راهبردی سازمان زندان‌ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، خسروی معاون اداری مالی زندان‌های کردستان در بازدید از زمین‌های پیشنهادی اداره راه و شهرسازی و ستاد اجرائی فرمان حضرت امام برای احداث بازداشتگاه بانه اظهار کرد: انتقال زندان به محدوده از خارج از شهر، برنامه هدف گذاری شده سازمان زندان‌ها در راستای توجه به حقوق شهروندی و کرامت انسانی شهروندان است.

 

وی بیان کرد: این افدام برای ایجاد فضای مناسب آموزشی و ارتقاء سطح مهارت‌های اساسی و اشتغالزایی برای مددجویان با ایجاد فضا و بستر مناسب آموزشی موثر است اما متاسفانه اکثر زندانهای استان کردستان از این فضای مناسب بی بهره‌ هستند.

 

معاون اداری مالی زندان‌های کردستان تصریح کرد: فرسودگی ایجاد شده در زندان‌ها با توجه به تاریخ طولانی احداث آن سبب شده است تا مدیران ومسئولان اداره‌کل زندان‌ها برای تحقق این اهداف راهبردی تلاشی مضاعف داشته باشند.

 

خسروی یادآور شد: زندان بانه از جمله این مراکز است که با کمبود شدید فضای فیزیکی و محدودیت اجرای برنامه های اصلاحی و مهارت آموزی  مواجه است.

 

وی اضافه کرد: امیدواریم با پیگیری‌های مدیر کل زندان‌های استان و مساعدت مسئولین ذیربط به زودی شاهد احداث زندان‌هایی با شرایط و امکانات استاندارد آموزشی و مهارت آموزی باشیم.

 

 

کد خبر 1104595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha