خدمات خیرین مدرسه ساز ارزنده و ماندگار است

دربندی گفت: خدمات خیرین مدرسه ساز برای سالیان سال ارزنده و ماندگار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، « علی دربندی» امروز در مراسم نکوداشت خیرین مدرسه ساز آموزشگاه حاج محمد حسن شاه صنمی که در روستای عقیل آباد اراک برگزار شد، گفت: خیرین مدرسه ساز همواره یار و یاور ما در ساخت ، تعمیر و تجهیز مدارس بوده اند و گام های بزرگی را در راستای فراهم کردن زمینه برای آموزش دانش آموزان کرده اند.

 

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 اراک ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره در راستای ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس افزود: این مدارس با همدلی و همراهی خیرین مدرسه ساز و نیکوکاران و اعتبارات دولتی ساخته شده است.

 

وی ضمن تقدیر از حضور و مشارکت خیرین و نیکوکاران در بخش های مختلف، ادامه داد : فعالیت در بستر مدرسه سازی امری بسیار ارزشمند است چرا که با ساخت یک مدرسه زمینه را برای آموزش و پرورش آینده سازان این مرز و بوم فراهم کرده تا این عزیزان به راحتی بتوانند گام در مسیر علم و دانایی بردارند.

 

یان مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از خانواده شاه صنمی و گرامیداشت یاد و خاطره پدر بزرگوارشان حاج محمد حسن شاه صنمی گفت: این خانواده خیر همواره در کنار ما حضور داشته و هر جا که با مشکلی مواجه شدیم با حضور خود در راستای رفع مشکلات و رسیدگی به دانش آموزان، ایتام، بی سرپرست و نیازمند، تعمیر و تجهیز مدارس و....  کمک کردند.

 

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 اراک همچنین به همدلی و همراهی مرم شریف و خیر عقیل آباد با آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: اهالی علم دوست و با فرهنگ روستای عقیل آباد از زمان کلنگ زنی این مجموعه نهایت همکاری را با ما داشته اند.

 

وی مدرسه سازی را سرمایه گذاری در حوزه انسان سازی دانست و بیان کرد: همدلی و تلاش مجمع خیرین مدرسه ساز، اداره کل نوسازی مدارس استان و شورای اسلامی عقیل آباد در راستای ساخت این مجموعه قابل تقدیر است.

خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در توسعه آموزش و پرورش دارند

 

در ادامه این جلسه  «علی فخاری» نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های مجمع خیرین مدرسه ساز پرداخت و گفت: مدرسه سازی امری پسندید و با ارزش است و افرادی که در این راستا تلاش می‌کنند خیر دنیا و آخرت را برای خود و خانواده فراهم می کنند.

 

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی معلمی را شغل انبیا دانست و اضافه کرد: بسیاری از خیرین نیک اندیش ما در بخش مدرسه سازی از معلمین عزیز و فرهنگیان فرهیخته هستند که علاوه بر اینکه شغل انبیا را ادامه می دهند در راستای ترویج فرهنگ خیر و انفاق نیز گام برمیدارد.

 

وی همچنین با اشاره به زحمات و تلاش هایی که در راستای ساخت یک مدرسه کشیده می‌شود، گفت :شما دانش آموزان باید به خوبی از این مدرسه نگهداری کنید و با تحصیل علم و دانش و رسیدن به مدارج بالای انسانی قدردان زحمات خیرین مدرسه ساز باشید.

کد خبر 1104646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha