توسل به قرآن راهی موثر در رفع مشکلات خود و جامعه است

سام دلیری گفت: توسل به قرآن کریم راهی موثر در راستای رفع مشکلات خود و جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهزاد سام دلیری» در آئین اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارگری، ضمن تقدیر از حضور و مشارکت گسترده جامعه کارگری در این مسابقات گفت: قرآن کتاب هدایت و نجات بخش انسان ها است و توسل و تمسک به این کتاب الهی راه سعادت را به انسان نشان می دهد.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه پانزدهمین  مسابقات قرآن کریم استان مرکزی در پنج رشته حفظ کل، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۲۰ جز، مفاهیم و قرائت برگزار شد، افزود: ۵۰ نفر از کارگران و خانواده‌های جامعه کار و تلاش استان مرکزی در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

 

وی با بیان اینکه ۱۰ قاری برتر استان مرکزی امروز پس از برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارگری به مسابقات کشوری راه یافتند، ادامه داد: امید است شاهد موفقیت و درخشش این عزیزان در مسابقات کشوری نیز باشیم.

 

این مقام مسئول  قرآن را چراغ هدایت و داروی شفا بخش دل‌ها دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه امری ضروری است  و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سعی در بسط و گسترش فرهنگ قرآنی و توسل هر چه بیشتر به این کلام نورانی در بین جامعه کارگری دارد.

 

 

 گفتنی است در پایان در این دوره از مسابقات از نفرات برتر با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

 

کد خبر 1104651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha