شهرک کشاورزی در خفر راه اندازی می شود

ساداتی نژاد گفت: پیشنهاد می‌دهیم شهرک صنعتی را به شهرک کشاورزی تغییر داده و صنایع تبدیلی کشاورزی را در خفر راه اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خفر، «سید جواد ساداتی نژاد»، امروز (چهارشنبه ۲۱ مهر) در جمع مسئولان شهرستان خفر گفت:‌ بزرگترین سرمایه نظام مردم هستند و سفرهای استانی ریاست جمهوری به منظور پیگیری امورات مردم انجام می‌شود.
 

وزیر جهاد کشاورزی افزود: خفر شهرستانی است که به عنوان یک قطب کشاورزی از آن می‌توان در استان فارس نام برد و مردمی بسیار کوشا و فعال در حوزه کشاورزی دارد.

 

وی بیان کرد:‌در مورد انتقال آب از سد میرزای شیرازی مدلی طراحی شده و با کمک مردم و تسهیلات بانک کشاورزی و حمایت های دولتی این ۷۰ کیلومتر را طی چند سال آینده به سرانجام می رسانیم. 

 

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه ظرفیت این منطقه ظرفیت کشاورزی و باغداری است، تصریح کرد: پیشنهاد می‌دهیم شهرک صنعتی را به شهرک کشاورزی تغییر داده و صنایع تبدیلی کشاورزی را در خفر راه اندازی کنیم.

 

وی با تاکید بر توسعه گلخانه ها در شهرستان خفر، اظهار کرد:‌ در این زمینه تسهیلات ارزان قیمت در اختیار متقاضیان می گذاریم.

 

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در مورد لایروبی قنوات اعتبار در نظر می گیریم، گفت: همچنین توسعه کشت گل نرگس را باید حمایت جدی کرده و ظرفیت منطقه را توسعه دهیم.

 

وی همچنین گفت: در مورد توسعه بیمارستان و مدارس بحث و مطالبه مردم را جلسه جمع بندی سفر استانی پیگیری و به رئیس جمهور ارائه می کنم. 

 

در ادامه سفر وزیر جهاد کشاورزی به خفر صندوق «کار آفرینی امید» این شهرستان افتتاح و از بیمارستان «خاتم الانبیا (ص)» خفر بازدید شد.

 

کد خبر 1104666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha