بیش از چهار هزار متر اراضی دولتی از دست متصرفان در آستارا خارج شد

آسایش گفت: در راستای صیانت از اراضی ملی و دولتی در نیمه نخست امسال چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی دولت در شهرستان آستارا از تصرف سودجویان خارج شد.

«عباس آسایش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: در نیمه نخست سال جاری چهار مورد حکم اجرا که با اجرای این احکام چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی دولتی راه و شهرسازی در شهرستان آستارا رفع تصرف شد.

 

رییس اداره راه و شهرسازی بندر آستارا با بیان‌اینکه این اراضی دولتی در محدوده شهری تصرف شده بود، افزود: با کمک و حمایت قانونی مرجع قضایی و انتظامی زمین‌های یاد شده به راه و شهرسازی بازگردانده شد.

 

وی با اشاره به اینکه با هرگونه تصرف اراضی دولتی و تجاوز به بیت‌المال برخورد قاطع و قانونی می‌شود، تصریح‌کرد: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی گیلان با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می‌کند.

 

آسایش گفت: مردم می‌توانند هرگونه تصرف و تعرض به اراضی دولتی در محدوده و حریم شهر را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی گیلان اطلاع دهند.

 

رییس اداره راه و شهرسازی بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهر آستارا را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این رابطه را از طریق اداره راه و شهرسازی به عمل آورده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد پرهیز کنند.

 

کد خبر 1104671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha