بیش از ۷۹ هزار واکسن کرونا در آستارا تزریق شد

بصیری‌مقدم گفت: تا امروز ۷۹ هزار و ۴۲۷ دُز واکسن در بندر آستارا تزریق شده است که از این تعداد ۵۷ هزار و ۲۳۴ نفر دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

«فرید بصیری مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: تززیق واکسن کرونا در خانه‌های بهداشت، مراکز درمانی و پایگاه‌های تجمیعی انجام می‌شود.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان‌اینکه تاکنون ۷۹ هزار و ۴۲۷ هزار دُز واکسن در بندر آستارا تزریق شده است، افزود: از این تعداد ۵۷ هزار و ۲۳۴ نفر دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه ۲۳ هزار و ۱۹۳ نفر دُز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند، تصریح‌کرد: پنج هزار دانش‌آموز آستارایی نیز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند که ۶۷ درصد دانش‌آموزان را شامل می‌شود.

 

بصیری‌مقدم با بیان‌اینکه رسانه‌ها مردم را برای تزریق واکسن ترغیب کنند، گفت: از شهروندان درخواست داریم در صورت رسیدن نوبت شان تزریق واکسن را انجام داده تا بتوان با شیوع این بیماری مقابله کرد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: مردم باید پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد ریشه‌کنی بیماری کرونا باشیم.

کد خبر 1104698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha