۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ به همت ستاد تخصصی بسیج اقشار استان و با هم افزایی اقشار مختلف بسیج، ۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ پاسدار «جمشید ارسلان جو» در این زمینه، گفت: در راستای لبیگ به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک های مومنانه و تاکید فرمانده سپاه فتح استان امروز ۲۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بین نیازمندان توزیع شد.

 
مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سازمان بسیج ادارات و کارمندان، سازمان بسیج اصناف، سازمان بسیج کارگری و سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فتح نقش اساسی در تهیه و توزیع این تعداد بسته حمایتی داشتند. 
 
 
وی ادامه داد: علاوه بر این کمک ها، ۵۰ تن سیمان و ۳۵۰ مترمربع کاشی نیز به همت بسیج اقشار کهگیلویه و بویراحمد به زلزله زدگان سی سخت اهدا و تحویل سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان شد.
 
 
ارسلان جو گفت: با پیگیری سازمان بسیج کارگری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۱۰۰ کیسه آرد تهیه و به صورت یارانه ای در اختیار نیازمندان استان قرار گرفت.
 
 
 
---
---
---
---
---
---
 
 
کد خبر 1104711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha