بسیج علمی از نخبگان مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی حمایت می کند

فرخنده گفت: سازمان بسيج علمی، پژوهشی و فناوری از نخبگان مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی فرخنده» مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در نشست تخصصی با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اظهار کرد: ظرفیت های زیادی در بسیج علمی وجود دارد که می توان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) از این ظرفیت ها استفاده کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در حوزه آب با نخبگان بسیج فعالیت‌هایی خوبی انجام شده است، گفت: منابع غنی نیروی انسانی در خراسان جنوبی وجود دارد که لازم است از مدیران استانی از نیروی انسانی بومی استفاده کرد

 

فرخنده با بیان آمادگی همکاری پردیس شرکت های دانش بنیان بسیج علمی با کمیته امداد در عرصه های خلاقیت و نوآوری، آموزشی، گفت: اگر نخبه ای از مددجویان کمیته امداد طرح فناورانه و اختراع خوبی مبتنی بر نیاز استان و مورد تایید بسیج علمی داشته باشد از آنان حمایت مادی و معنوی خواهیم کرد.

 

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح فناورانه ای داشته باشد نیز می تواند از ۶ ماه کسر خدمت در دوران سربازی استفاده بهره مند شوند.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه و جشنواره برای گرامیداشت هفته پژوهش در دست اقدام است، افزود: اگر مددجویی از کمیته امداد استان که طرح فناورانه و اختراعش تاکنون دیده نشده است می تواند طرح خود را با شرکت در این نمایشگاه معرفی کند.
 

 

«رضا سلم آبادی» مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی نیز در این نشست با بیان فعالیت در حوزه اشتغال و فرهنگی در این نهاد، اظهار داشت: توجه به تقویت بنیه تحصیلی فرزندان مددجو مورد توجه است چون موجب نخبه پروری می شود.

 


وی با اشاره به شناسایی ظرفیت های نخبگانی در بین مددجویان، ادامه داد: یکی از اولویت های کمیته امداد شناسایی نخبگان علمی و قرآنی خانوادهای مددجو است.

 

سلم آبادی بیان کرد: در حال حاضر حدود ۱۴ هزار دانش آموز و بیش از یک هزار دانشجویی خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر استان هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: کمیته امداد با پرداخت تسهیلات کم بهره برای حمایت مالی از اجرای طرح های انرژی های نو در حوزه اشتغال آمادگی دارد.

 

کد خبر 1104747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha