استانداردها مطمئن ترین مسیر برای نیل به توسعه پایدار هستند

شفیعیان گفت: استانداردها، مطمئن ترین مسیر برای نیل به توسعه پایدار، رمز حضور موفق در بازارهای رقابتی، زبان علمی و فنی در بین کشورها و زبان مشترک امن در بازار مصرف جهانی هستند.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به 22 مهرماه روز جهانی «استاندارد»، گفت: توجه به مقوله استاندارد، بیانگر توجه به یک مسئله ملی وفرا ملی است بگونه ای که نقش سیر و اثر شگرف و تحول ساز وسایل ارتباطی نوین در این واقعیت را آشکار می‌سازد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: توجه به شیوه‌های نوین تعیین و تضمین کیفیت و ضابطه‌مند کردن آنها، رمز ماندگاری اعتمادها و ارتقای کیفیت است.

 

به گفته وی، استانداردها، مطمئن ترین مسیر برای نیل به توسعه پایدار، رمز حضور موفق در بازارهای رقابتی، زبان علمی و فنی در بین کشورها و زبان مشترک امن در بازار مصرف جهانی بوده و یکی از الزامات توسعه در هر کشوری است.

 

شفیعیان خاطرنشان کرد: آشنایی هر چه بیشتر مردم با فرهنگ استاندارد و نهادینه شدن این آرمان بلند در جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که امروزه استاندارد در ابعاد مختلف زندگی انسانها تاثیر مستقیم و غیر مستقیم دارد و در فرهنگ، تجارت و کسب و کار، سلامت اجتماعی و ابعاد دیگر اثر گذار است.

 

 وی عنوان کرد: دنیای مدرن نیازمند ضروریاتی است که بر اساس آن روابط نیز تعیین شده و یکی از ضروریاتی که در کیفیت روابط نقش بسزایی دارد، استاندارد است.

 

فرماندار ویژه جهرم در پایان ابراز امیدواری کرد علاوه بر ترویج و توسعه روزافزون فرهنگ استاندارد در جامعه، ایفای نقش نظارتی بر حسن اجرای استانداردها در مسیر خدمت رسانی به شهروندان گام های استوارتری برداشته شود.

کد خبر 1104844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha