پرهیز از ارتفاع سازی در تولید مسکن در شهرها و روستاهای کوچک

قاسمی گفت: نگاه جدید دولت در تولید مسکن این است که در شهرها و روستاهای کوچک کمتر به سمت ارتفاع‌ سازی برویم و برای عقب افتادگی مسکن در استان فارس تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رستم قاسمی»، امروز (پنج شنبه 22 مهر) در سفر به استان فارس و در جمع نمایندگان مردم شیراز گفت: دولت با اقدامات لازم برای حوزه مسکن در چهار سال آتی مشکلات افراد فاقد مسکن را حذف خواهد کرد.

 

وزیر راه و شهرسازی افزود: قبل از سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به فارس، میائل فارس بررسی شده و در حوزه راه و شهرسازی اعتبارات خوبی برای رفع مشکلات اساسی فارس در خصوص آزادراه شیراز - اصفهان، مشکلات بزرگراه کمربندی،  باند دوم شیراز - عسلویه، اتصال راه آهن فارس به بندر و منطقه عسلویه و ... در نظر گرفته شده است.

 

وی اضافه کرد: رفع مشکلات پروژه‌های مسکن در فارس مورد توجه است و از مسکن مهر برای رفع نواقص موجود نیز بازدید می شود و قانون جهش تولید مسکن، موضوع مسکن که بخشی از سبد درآمد خانوار است را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 

قاسمی اعلام کرد: شرایط و اصلاحات جدید در حوزه مسکن در دستور کار قرار داده شده و در ۲ سال اول دولت بیش از یکصد هزار واحد مسکن در کل استان فارس را پیش بینی کرده است.

 

وی تاکید کرد: نگاه جدید دولت در تولید مسکن این است که در شهرها و روستاهای کوچک کمتر به سمت ارتفاع‌ سازی برویم و برای عقب افتادگی مسکن در استان فارس تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 1104887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha