افزایش تعداد واحدهای مسکن اصحاب رسانه به ۲۴ هزار واحد

اسماعیلی گفت: یک قرارداد الحاقی با «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی منعقد کرده ام که ۱۴ هزار واحد مسکن برای اصحاب رسانه به رقم قبلی که نزدیک به ۱۰ هزار واحد بود اضافه شود و این یک کار عظیم و برجسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدمهدی اسماعیلی»، امشب (پنج شنبه 22 مهر) در جمع خبرنگاران از تلاش دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از خبرنگاران و رسانه های جمعی خبر داد و گفت: بر اساس پژوهش های ما، در سال های اخیر به خاطر تغییر ابزارهای دسترسی رسانه ای، رسانه های مکتوب مرجعیت خود را از دست دادند و این رجوع به 2 تا سه درصد رسیده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با یادآوری این مطلب که البته بخشی از دسترسی ها به رسانه های مکتوب، به صورت الکترونیکی است، اظهار کرد: روند پیشرفت تکنولوژی باعث شد تا شاهد کاهش مرجعیت رسانه های مکتوب باشیم، پیش از این در دهه 80 که زمان رشد نشریه های کاغذی بود برخی رسانه های مکتوب در روز تا 600 هزار نسخه چاپ می کردند.

وی با اشاره به اینکه این روند یک وضعیت طبیعی است، اضافه کرد: البته این تغییراتی که به خاطر پیشرفت تکنولوژی را در اغلب مشاغل شاهد هستیم.

اسماعیلی با یادآوری این مطلب که تغییر ذائقه از رسانه های مکتوب به سوی رسانه های الکترونیک امری محقق شده است، اما به معنای تعطیل شدن رسانه های مکتوب نیست، افزود: حاکمیت باید تلاش کند که این مرجعیت به طور نسبی حفظ شود و تاکنون هم این تلاش شکل گرفته است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار روزنامه خبرجنوب پیرامون مسکن خبرنگاران هم گفت: یک قرارداد الحاقی با «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی منعقد کرده ام که 14 هزار واحد مسکن برای اصحاب رسانه به رقم قبلی که نزدیک به 10 هزار واحد بود اضافه شود و این یک کار عظیم و برجسته است.

 

کد خبر 1105011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha