بچه مسجدی ها آغاز امامت امام زمان (عج) را جشن می گیرند 

رقیه ملایی گفت: عصر امروز به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) جشن با شکوهی توسط بچه های مسجدی عضو کانون برگزار می‌شود.

«رقیه ملایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: عصر امروز به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) جشن با شکوهی توسط بچه های مسجدی عضو کانون برگزار می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه روستای هوکرد جیرفت با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در این جشن، افزود: جشن باشکوه آغاز امامت امام زمان (عج) همراه با سخنرانی،  مولودی خوانی و تجلیل از فعالان مسجدی است.


وی بیان کرد: همچنین تعداد ۵۰ عدد بسته فرهنگی ویژه کودکان تهیه شده که در بین آنها توزیع می شود.


ملایی ابراز کرد: علاوه بر این نیز شامگاه امشب پس از اقامه نماز مغرب در تداوم طرح ملی شنبه های کتاب، یک کتاب ارزشمند در زمینه مهدویت و انتظار به نمازگزاران معرفی می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه روستای هوکرد جیرفت اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، اجرای طرح اطعام مهدوی است و در این راستا تعداد ۱۵۰ پرس غذای نذری توزیع می شود.


وی ادامه داد: ویژه برنامه های آغاز امامت امام زمان (عج) با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار برگزار می‌شود.


ملایی یادآور شد: یکی از اهداف اصلی کانون بیت الرقیه (س)، همواره جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و مشارکت آنها در برنامه های مسجد محور کانون است تا این طریق اوقات فراغت بچه های مسجد را غنی سازی کرده و در واقع با تهاجم فرهنگی مقابله کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه روستای هوکرد جیرفت در خاتمه عنوان کرد: در سال جاری موفق شدیم تعداد ۱۲۰ نوجوان و جوان ۱۲ تا ۱۳ ساله را جذب مسجد و کانون کنیم.

کد خبر 1105029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha