مهمترین دستاویز دشمن برای مقابله با بیداری اسلامی ایجاد اختلاف است

حجت الاسلام محمد جعفری گفت: مهمترین دستاویز دشمن برای مقابله با بیداری اسلامی ایجاد اختلاف است بنابراین مسلمانان را در مقابل یکدیگر قرار دادن و مسلمانان را به دست مسلمانان از بین بردن و هم مشغول کردند را دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۳ مهرماه حجت الاسلام «محمد جعفری» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت محمد(ص) و فرزند گرامیش امام جعفر صادق (ع)، گفت: مهمترین دستاویز دشمن برای مقابله با بیداری اسلامی ایجاد اختلاف است بنابراین مسلمانان را در مقابل یکدیگر قرار دادن و مسلمانان را به دست مسلمانان از بین بردن و هم مشغول کردند را دستور کار خود قرار داده است.


امام جمعه موقت آسمینون افزود: دشمن از این راه می‌خواهد به مسلمانان ضربه بزند وجود مقدس نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) مهمترین نقطه ایجاد وحدت است و دنیای اسلام می تواند در این نقطه به هم بپیوندند.


وی ابراز کرد: عواطف همه مسلمانان در این نقطه متمرکز می‌شود و این کانون عشق محبت در دنیای اسلام است وحدت مسئله اصلی است اگر اتحاد بین مسلمین به صورت واقعی و به معنای حقیقی تحقق پیدا کند اکثر مشکلات مسلمین حل می شود.


 حجت الاسلام جعفری ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، تصریح کرد: امنیت یکی از مهم‌ترین نیازهای ملی است اگر امنیت نباشد جامعه به هم می‌ریزد امنیت بسیار مهم است آن جایی که امنیت نیست مردم قدر امنیت را می فهمند کشورهای همسایه ما آرزوی همچنین امنیتی را دارند چرا چون امنیت آنها عاریه ایی است ولی امنیت ما متکی به خودمان است.


خطیب موقت نمازجمعه آسمینون بیان کرد: جمعه ای که گذشت روز خونین نمازگزاران بی گناه و شیعه در افغانستان بود این اقدام انتحاری توسط یکی از تروریست های وابسته به فرقه داعش انجام شد که طی آن بیش از ۱۰۰ نفر شهید و زخمی شدند.


وی اظهار کرد: آمریکا پس از طولانی ترین حضور نظامی خود در یکی از کشورها در جهان بعد از ۲۰ سال مجبور به خروج از افغانستان شده است اکنون نقطه اصلی امیدش برای ماندن یا بازگشت تداوم خلاء امنیتی در کشور افغانستان و درگیری های داخلی و داعش مهم ترین برنامه و بهترین گزینه است.


حجت الاسلام جعفری تاکید کرد: آمریکایی‌ها به این تحلیل رسیده اند که تنها گروهی که برای طالبان و سایر بازیگران همچون ایران به صورت تهدید می تواند وجود داشته باشد و سیاست‌های آمریکا در افغانستان را پیش ببرد داعش است.


امام جمعه موقت آسمینون اضافه کرد: به همین منظور تمام توان خود را برای احیا و حمایت از داعش قرار داده است تا از یک طرف ناامنی گسترده در افغانستان در راستای راهبرد مشغول سازی پیاده شود.


 وی ابراز کرد:  از سوی دیگر با توجه به ناامنی به وجود آمده و خطر داعش در زمینه اقدامات نظامی محدود و مداخله ای در امور افغانستان را فراهم و توجیه کند تهدیدی که اگر در نطفه خفه نشود و زمینه‌ساز ناامنی گسترده در داخل افغانستان می‌شود.

 
حجت الاسلام جعفری در خاتمه ضمن عرض تسلیت شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری (ع) نهم ربیع الاول آغاز امامت حضرت مهدی (عج) را تبریک گفت.
 

کد خبر 1105048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha