استمرار کاهش قیمت‌ها خواسته مردم از دولت است

حجت‌الاسلام حافظ نیا با بیان‌اینکه کاهش قیمت کالاهای اساسی یکی از وعده‌های دولت بود،گفت: استمرار کاهش قیمت‌ها همچنان خواسته مردم می‌باشد و خوشبختانه اراده دولتمردان نیز بر این امر استوار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام«کاظم حافظ نیا» در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان اقدام تروریستی گروهک داعش در به خاک و خون کشیدن نمازگزاران جمعه در مسجد شیعیان قندوز افغانستان را محکوم کرد و افزود: داعش مسئول این فتنه‌ انگیزی‌ها و کشتارهاست و افغانی‌ها امکان و فرصت زنده شدن دوباره را به داعش ندهند.

 

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به فرا رسیدن هفته تربیت‌بدنی و ورزش بر سرمایه‌گذاری در امر ورزش تاکید کرد و افزود: سرمایه‌گذاری در ورزش به هدر نمی‌رود و به سود جامعه است.

 

وی به افتخارآفرینی کشتی‌گیران ایرانی در مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: موفقیت کشتی‌گیران در این مسابقات باعث غرور ملی و شادمانی هموطنان شد.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا از افزایش بدحجابی و سگ‌گردانی در جامعه انتقاد کرد و افزود: دادگستری و نیروی انتظامی با بدحجابی و سگ‌گردانی برخورد کرده  و کوتاهی و مماشات در این زمینه قابل پذیرش نیست.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا ادامه داد: متولیان حوزه فرهنگ، کار خود را انجام می‌دهند و نیروی انتظامی و دستگاه قضا نباید به بهانه ضرورت اعمال کار فرهنگی، با مصادیق بدحجابی و سگ‌گردانی برخورد نکند.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه کاهش قیمت کالاهای اساسی یکی از وعده‌های دولت بود،خاطرنشان‌کرد: استمرار کاهش قیمت‌ها همچنان خواسته مردم است و خوشبختانه اراده دولتمردان نیز بر این امر استوار است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1105137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha