نیروی انتظامی پیشگام در مبارزه با توطئه دشمنان است/ توسعه تکنولوژی در پلیس

سردار سرتیپ میرحیدری گفت: نیروی انتظامی پیشگام در مبارزه با توطئه دشمنان علیه نظام از جمله تهاجم فرهنگی، گسترش فساد و مشکلات اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار سرتیپ «محمدرضا میرحیدری» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهارداشت: دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ظرفیت های مختلفی را به کار گرفته که علاوه بر تحریم ها با انحراف نسل جوان و نیروی انسانی مولد اهداف خود را دنبال می کند.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: ترویج فساد، گسترش توزیع مواد مخدر و اعتیاد به انواع آن و تهاجم فرهنگی از برنامه های دشمن است که پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ، مقابله آسیب های اجتماعی و جرائم اقتصادی نقش آفرینی می کند تا دشمن خارجی و منافق داخلی فرصت های داخلی را از بین نبرند.

 

وی ادامه داد: نیروی انتظامی پیشگام در مبارزه با توطئه دشمنان علیه نظام از جمله تهاجم فرهنگی، گسترش فساد و مشکلات اجتماعی است و در استان اصفهان نیز پلیس نقش خود را در در پیشگیری و مبارزه با جرائم انجام می دهد.

 

سردار سرتیپ میرحیدری با بیان اینکه جرائم خشن در این استان 50 درصد امسال کاهش داشته است، تصریح کرد: میزان وقوع سرقت در اصفهان در مقایسه با سال قبل نزدیک به 50 درصد کاهش داشته که در این مسیر تعامل بین بخشی، همکاری مردم و اقدامات پیشگیرانه نقش داشته است.

 

وی از اجرای طرح های امنیتی و انتظامی در دستگیری و جمع آوری مجرمان، تصریح کرد: طرح های مختلف برای این اقدام در مقاطع زمانی اجرا می شود و مجرمین سابقه دار در و مخفیگاه و خلوتگاهشان شناسایی و دستگیری می شوند و همین موضوع در کاهش جرائم نقش داشته است.

 

رئیس پلیس استان اصفهان به افزایش کشفیات در حوزه اموال مسروقه، مواد مخدر و کالای قاچاق اشاره و اذعان کرد: توفیقات پلیس در شناسایی و دستگیری مفسدین اقتصادی و کالای قاچاق بالای 100 درصد افزایش داشته و در مبارزه با توزیع کنندگان خرد مواد مخدر و فروشندگان عمده نیز به ترتیب 13 درصد و اشرار 21 درصد رشد داشته است.

 

وی یادآورشد: امسال 30 تن مواد مخدر در استان اصفهان کشف شده است.

 

*توسعه تکنولوژی در پلیس

 

سردار سرتیپ میرحیدری به شعار پلیس هوشمند امسال هفته ناجا اشاره کرد و گفت: هوشمندی و توسعه تکنولوژی در سیستم پلیسی استان اصفهان برای افزایش ضریب ایمنی و امنیت در حال اتجام است.

 

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل پلیس های تخصصی و تجهیز کلانتری ها و پاسگاه ها به امکانات به روز هوشمندی پلیس اجرا و زمینه های جرم شناسایی و رصد به موقع خواهد شد.

 

رئیس پلیس استان اصفهان یادآورشد: توسعه تکنولوژی به تسریع در خدمات رسانی به مردم نیز نقش داشته است.

کد خبر 1105160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha