مشارکتم در احداث مرکز تخصصی زنان و ناباروری ثمره لقمه های حلال پدرم است

وفائیان انفاق خود برای احداث مرکز تخصصی زنان و ناباروری را ثمره لقمه های حلال پدرش دانست و گفت: همه باید تلاش کنند چیزهایی ذخیره کنند که ماندگار است و باقیات و صالحات می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «وفائیان» امروز(۲۳مهر) در آئین کلنگ زنی احداث مرکز تخصصی زنان و ناباروری بیمارستان ولایت سپاه کربلا که با حضور سردار«محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا برگزار شد، بیان کرد: پدرم ما را با لقمه حلال بزرگ کرد و این مهم‌ترین دارایی ما است، امیدوارم  مالی که در سفره ما به امانت گذاشت را در قالب موقوفه به صاحب حق برسانیم.


خیر پروژه احداث مرکز تخصصی زنان و ناباروری بیمارستان ولایت سپاه کربلا افزود: کمک به توسعه بخش تخصصی زنان و ناباروری این بیمارستان را به فال نیک می‌گیرم.

 

 

وی که ۲ سال خدمت در سپاه را درکارنامه خود دارد، اذعان کرد: امروز نیز خرسندم که این اقدام خیر (احداث مرکز تخصصی زنان و ناباروری) توسط سپاه و بسیج انجام می‌شود، امید آنکه هر چه زودتر شاهد توسعه پروژه باشیم.

وفائیان با اشاره به اینکه هر عمل خیر و صالحی که باعث رفاه مردم شود ذخیره آخرت  فرد خواهد شد، افزود : همه باید تلاش کنند چیزهایی ذخیره کنند که ماندگار است و باقیات و صالحات می شود .

کد خبر 1105180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha