با اقامه نماز استغاثه به امام زمان (عج) برای شناخت بیشتر معارف مهدوی گام برداریم

حجت‌الاسلام مهدوی گفت: اقامه نماز استغاثه به امام زمان (عج) به نیت تعجیل فرج، فرصتی برای خواستن تمام خیرها و خوبی‌ها و همچنین گام برداشتن به سوی شناخت هر چه بیشتر معارف مهدوی و ارتباط قلبی و معنوی با وجود مقدس حضرت بقیه الله (عج) است.

«حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت آغاز امامت حضرت مهدی (عج)، از برگزاری مراسم عهدی با امام زمان (عج) در حسینیه عاشقان ثارالله خبر داد و اظهار کرد: در این مراسم، ضمن بیان فضائل این روز، زیارت شریف آل یاسین قرائت خواهد شد و در ادامه هم حاضران، نماز استغاثه را که از سوی علمای بزرگ ما و در منابع دینی توصیه شده، اقامه می‌کنند و به قرائت عهدنامه بیعت با امام زمان (عج) می‌پردازند.

 

مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اندیمشک افزود: اقامه نماز استغاثه به امام زمان (عج) به نیت تعجیل فرج ایشان و گشایش امور، فرصتی برای خواستن تمام خیرها و خوبی‌ها و همچنین گام برداشتن به سوی شناخت هر چه بیشتر معارف مهدوی و ارتباط قلبی و معنوی با وجود مقدس حضرت بقیه الله (عج) است.

 

وی با اشاره به اینکه پویش بزرگ «جشن نهم» ویژه دختران ۹ ساله برگزار می‌شود اذعان کرد: شرکت‌کنندگان باید از جشن تکلیف خانگی یک عکس یا فیلم ۶۰ ثانیه‌ای تهیه و ارسال کنند.

 

حجت‌الاسلام مهدوی یاد آور شد: ضرورت دارد با توجه به اهمیتی که نماز استغاثه دارد، این نماز در مساجد اقامه شود و مومنان هم به آن توجه داشته باشند.

 

کد خبر 1105247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha