پیام تبریک قائم مقام ستاد نماز کشور به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

دکتر سید احمد زرهانی نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و روز تجدید میثاق با آن امام ، آخرین ذخیره الهی را طی پیامی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز،دکتر «سید احمد زرهانی» قائم مقام ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و روز تجدید میثاق با آن امام ، آخرین ذخیره الهی را طی پیامی تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّهً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ(سوره مبارکه القصص آیه )

آغاز امامت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف مطلع الفجر آزادی انسان از کمند ظلم و نویدی بر پایان ظلمت و استبداد و مادیگرایی است.

شکست لیبرال دموکراسی و مکاتب فکری وتمدن غرب زنگ خطر را در گوش پیروان سکولاریسم به صدا در آورده است.

 

متفکران جهان از کثرت بحران های اجتماعی به تنگ آمده اند و به دنبال گشایشی می گردند.

 

نظام سرمایه داری بی کفایتی و بی عدالتی را به اوج رسانده است.فقر و پریشانی و جنگ و فقر و زراندوزی ارمغان شوم کاپیتالیسم در دنیای معاصر است.

نظریه پایان تاریخ فوکویاما زیر سوال رفته است.

 

اندیشه بازگشت به معنویت و اخلاق و دین در فرهنگ ها جوانه می زند.

 

اندیشکده های اروپا و آمریکا از ناکارآمدی نظام سیاسی و حکومت های خود خبر می دهند.

 

آثار تزلزل و فروپاشی آنان را تهدید می کند. جهانیان آرام آرام چشم به آسمان می دوزند و روی به خدا می آورند و در انتظار نسیم عدالت و آزادی به سر می برند هر چند حکومت های طاغوتی و ستمکاران و جهانخواران در مسیر درک مردم انحراف ایجاد می کنند و خود را مدافع حقوق بشر می نامند.

 

بااین حال تاریخ راه خود را طی می کند و عقل ها رشد می کنند و دل ها روشن تر می شوند. رایحه خوش علم و عدل جان ها را می نوازد.

 

ابرهای سیاه جهل و نادانی از آسمان اندیشه ها دور می شوند. اندک اندک صبح نزدیک می گردد.امامت و ولایت قائم آل محمد مرهمی بر آلام بشریت است.

ظهور مساوی با پایان ظلم و تباهی و مردم کشی و نابرابری است.

 

آعاز امامت هشداری و آماده باشی برای مسلمانان در جهت بیداری و احیای ارزش های اسلامی و انسانی و تخلق به اخلاق الله است.

 

مصلح جهانی وقتی می آید که صالحان بسترهای تحول و اعتلای افکار را فراهم کرده اند و بذر ایمان را در جانها افشانده اند. ازاین رو سرآغاز امامت حضرت مهدی موعود عج دو پیام دارد یکی به جهانیان که منتظر فرج و گشایش باشند و دل به ظالمان و طواغیت نبندند و دوم به مسلمین که مقدمات ظهور را فراهم آوردند و با اقامه دین، اقامه قسط، اقامه قرآن و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام مردم را با حق آشنا کنند. جشن شروع امامت حضرت مهدی جشن عدالتخواهی و ظلم ستیزی است.

 

جشن اعلام برتری جهان بینی توحیدی به عالمیان است. در انتظار منجی زیستن مساوی با اعتقاد راسخ به اصول دین و عمل به احکام شریعت اسلام و آراستن خود به فضائل اخلاقی و دینی و پیراستن شخصیت خویش از رذائل اخلاقی و زور گویی است.

درس بزرگ مطلع امامت منجی بازنگری فرد و اجتماع در افکار و رفتار خود است.

 

درجامعه منتظر و مفتخر به پیروی از حجت خدا و تنفس در فضای ولایت ‌عظمای الهی، هرگز رذائلی مثل دروغ و ریا و جبن و دغلکاری و بی عدالتی و پرده دری و اختلاس و حق کشی و پیمان شکنی و مردم آزاری و فقر زراندوزی و تفرقه و جهل وجود ندارد؛ بلکه منتظران ظهور امام عادل در صراط مستقیم قدم برمیدارند و و عطر دادگری و مردم داری و احسان ک مواسات را به جان ها می رسانند.

 

نگاهی به سلوک و سبک حیات طیبه امام خمینی و امام خامنه ای و مراجع عظام تقلید که سردمداران ظهور و نمایندگان صالح ربیع الانام اند نشان می دهد که انتظار منجی مسئولیت آور و رسالت آفرین است.

 

رسالتی خطیر برای احقاق حق و ابطال باطل و نشر آگاهی و بسط عدالت و رعایت زهد و تقوا کمک به نجات درماندگان که از نشانه های حکومت عدل قائم آل محمد به شمار میآیند.

 

ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف سرآغاز امامت منجی عالم بشریت را به مسلمانان تهنیت و شادباش می گوید و برای همگان آرزوی فلاح و صلاح و سعادت دارد.

 

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (آیه ۸ سوره صف)

سید احمد زرهانی
قائم مقام ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

 

 

 


 

کد خبر 1105300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha