هزار میلیارد ریال جهت پرداخت یارانه تسهیلات برای کشاورزی فارس در نظر گرفته شد

رضایی کوچی گفت: در جهت حمایت از کشاورزان، با پی‌گیری‌های صورت گرفته، مبلغ هزار میلیارد ریال جهت پرداخت یارانه تسهیلات برای کشاورزی فارس در نظر گرفته شد.

«محمدرضا رضایی کوچی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از آنجایی که بخش کشاورزی استان فارس و شهرستان‌های جهرم و خفر نقش مهمی در اشتغال‌زایی، تولید و تامین مواد غذایی کشور دارد و سهم عمده‌ای از تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص می‌دهد؛ بنابراین توجه ویژه‌ به این بخش مهم اقتصادی لازم و ضروریست.

 

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید و عرضه در بخش کشاورزی و در جهت حمایت از این بخش، با پی‌گیری‌های صورت گرفته، مبلغ هزار میلیارد ریال جهت پرداخت یارانه تسهیلات برای کشاورزی فارس در نظر گرفته شد.

 

وی بیان کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده به صورت وام نه درصدی است که در جهت احیا و نوسازی باغات در اختیار کشاورزان استان فارس قرار می‌گیرد.

 

رضایی کوچی خاطرنشان کرد: امید است با این اقدام و پی‌گیری‌های آینده در راستای حمایت از کشاورزی، احیا و نوسازی باغات سرعت گیرد و شاهد کاهش دغدغه‌های کشاورزان باشیم.

کد خبر 1105368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha