فعالان نونهال کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان جشن امامت و ولایت برپا کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان گفت: همزمان با ۹ ربیع الاول به همت واحد خواهران این کانون برای فعالان نونهال کانون جشن امامت و ولایت صاحب العصر امام زمان (عج) برپا شد.

حجت الاسلام «علی خرم دوست» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با 9 ربیع الاول به همت واحد خواهران این کانون برای فعالان نونهال کانون جشن امامت و ولایت صاحب العصر امام زمان (عج)  برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان تصریح کرد: این برنامه فرهنگی همزمان با کلاس مهدویت این عزیزان بود که به صورت هفتگی آنها را با فرهنگ انتظار و مهدویت آشنا تر می شوند.

 

وی اذعان داشت: ماه ربیع الاول ماه آغاز امام عصر (عج) است و باید این شادی و نشاط را با مومنان به اشتراک بگذاریم و به عنوان منتظران واقعی آن حضرت دعای فرج را زمزمه کنیم.

 

حجت الاسلام خرم دوست ادامه داد: قرائت زیارت شریف آل یاسین، استغاثه به درگاه حق تعالی و شفاعت از امام زمان (عج)، برپایی دعای عهد و ندبه از جمله برنامه های معنوی است که در چنین روزی باید به همت مومنانه اجرا شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان افزود: ارتباط معنوی و قلبی با وجود حضرت بقیه الله (عج) با گام برداشتن در راه منتظران واقعی آن حضرت محقق می شود و باید با معارف مهدوی و انتظار بیش از پیش آشنا باشیم.

 

حجت الاسلام خرم دوست اضافه کرد: مساجد پایگاه اصلی نشر گفتمان مهدویت در جامعه است و باید نسل امروز را با این فرهنگ بیش از پیش آشنا کنیم.

کد خبر 1105389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha