تمدید مهلت ارسال آثار به دومین سوگواره سفیران حسینی کاشان

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشان از تمدید مهلت ارسال آثار دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی به دومین سوگواره سفیران حسینی کاشان تا پایان مهرماه سال جاری خبر داد.

زینب سادات واسعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: مهلت شرکت در دومین سوگواره سفیران حسینی که به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشان و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش شهرستان کاشان ویژه اربعین حسینی برگزار شد، به درخواست دانش آموزان تمدید شد.

 

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشان  افزود: ‌این سوگواره ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه در بخش های شعرخوانی، کتابخوانی، نقالی و قصه گویی تعریف و  برای هر پایه تحصیلی  بخش خاصی در نظر گرفته شده است.

 

واسعی تصریح کرد: بخش شعرخوانی ویژه دانش آموزان پایه اول تا سوم ابتدایی، بخش کتابخوانی ویژه دانش آموزان پایه چهارم تا ششم ابتدایی، بخش نقالی با موضوع محرم و ایثار پایه هفتم تا نهم متوسطه و بخش ویژه این سوگواره با عنوان قصه گویی با موضوع محرم و ایثار طراحی و اجرا شده است و کلیه دانش آموزان پایه های اول تا نهم امکان شرکت در این بخش را دارند.

 

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی کاشان  افزود: علاقه‌ مندان به شرکت در مسابقه تا پایان مهرماه سال جاری فرصت دارند، آثار خود را از طریق شبکه اجتماعی ایتا به آدرس safirankashan@ ارسال کنند./

کد خبر 1105418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha