تجلیل از فرماندهان  نیروی انتظامی  سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، فرماندهان و پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از سوی مدیر حراست شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، در دیداری که با حضور اللهیاری مدیر حراست، سراوانی مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، سرهنگ سعادتی فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان زاهدان و سرهنگ غفاری مقدم رئیس پلیس پیشگیری شهرستان زاهدان انجام شد از سبزپوشان و دلاورمردان عرصه تامین امنیت تقدیر و قدردانی گردید.

 

در این دیدار آقای مهندس اللهیاری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به همه پرسنل از جان گذشته و ایثارگر نیروی انتظامی، امنیت و آسایش حاکم در جامعه را مرهون از خودگذشتگی و رشادت همه عزیزان در نیروی انتظامی دانست و عنوان نمود امنیت و آسایش لازمه توسعه و پیشرفت در هر کشور می‌باشد که پرسنل خدمتگزار نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان این وظیفه را به نحو احسن انجام می‌دهند.

 

 مدیر حراست شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به همکاری رضایت بخش بین نیروی انتظامی استان و شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در امر پیشگیری از سرقت دکل‌های فوق توزیع، کشف سرقت‌ها و دستگیری سارقین این همکاری را در ایجاد بستری امن و برقراری شرایط مطلوب در تامین برق پایدار برای مردم استان امری حیاتی و ضروری دانست و بر ادامه این مسیر تاکید نمود.

 

 در ادامه این دیدار صمیمانه جناب سرهنگ سعادتی فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان زاهدان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به همه پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی، بر همکاری نیروی انتظامی و شرکت برق منطقه‌‎ای استان در برقراری امنیت در مسیر خطوط انتقال برق و پیشگیری از بروز سرقت از دکل‌ها تاکید نمود.

 

 همچنین در این دیدار با اهدای لوح تقدیر از تعدادی از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی به نمایندگی از همه عزیزان زحمتکش و پرتلاش عرصه تامین امنیت تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 1105469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha