تقویم برگزاری سومین جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان اعلام شد

رئیس ستاد جشنواره رسانه و عدالت و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کرمان با اعلام تقویم برگزاری سومین جشنواره رسانه و عدالت گفت: جشنواره در سه رشته خبر، گزارش و مصاحبه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدباقر اسلامی، یکشنبه(۲۵ مهر) در نشست مشاوران رسانه ای رییس کل دادگستری استان با موضوع برگزاری سومین جشنواره رسانه و عدالت گفت: آثار منتشر شده باید مربوط به بازه زمانی تیرماه سال ۱۳۹۹ تا تیرماه ۱۴۰۰ باشد.

 



رئیس ستاد جشنواره رسانه و عدالت و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کرمان افزود: جشنواره در سه رشته خبر، گزارش و مصاحبه برگزار می شود.

 

 



وی مهلت ارسال آثار را از ۲۶ مهرماه تا ۱۰ آبان ماه جاری، داوری آثار از ۱۱ تا ۲۵ آبان و زمان اولیه پیشنهادی برای برگزاری اختتامیه را ۴ آذرماه اعلام کرد.
 

 



اسلامی اظهار کرد: جشنواره برای سه بخش روزنامه های محلی و سراسری؛ هفته نامه ها، دو هفته نامه ها و ماهنامه ها و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری است.

 



وی با بیان اینکه موضوعات جشنواره محدود نیست و همه بخش های دستگاه قضا را شامل می شود؛ افزود: برنامه و رویدادها و گرامیداشت هفته قوه قضائیه؛ مباحث پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی؛ نقش وکیل و کانون وکلا در کاهش دعاوی و پرونده ها؛ خدمات الکترونیکی قوه قضائیه و... از جمله این موضوعات است.

 

 

 

دبیرخانه جشنواره به نشانی کرمان؛ خیابان عدالت، دادگستری کل، ساختمان شهید بهشتی، طبقه دوم، مدیریت روابط عمومی و تلفن دبیرخانه ۳۱۲۲۶۶۰۲- ۳۱۲۲۶۶۰۱ همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده پاسخگویی است.

 

 

 

همچنین نشانی الکترونیکی edalat.kr96@gmail.com برای دریافت آثار در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 1105610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha