جبهه رسانه ای انقلاب البرز در جهت گفتمان انقلابی تشکیل می شود

موسوی زاده با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره ابوذر در استان البرز گفت: جبهه رسانه ای انقلاب البرز در جهت گفتمان انقلابی تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سیدمحمدرضا موسوی زاده» طی بازدید از دفتر خبرگزاری شبستان استان البرز که یکشنبه ۲۵ مهر انجام شد گفت: جبهه رسانه ای انقلاب البرز در جهت گفتمان انقلابی تشکیل می شود.

 

رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: اصحاب رسانه در تحقق مطالبات مردمی و ایجاد بستری از رشد و آگاهی عمومی اجتماعی سهم ویژه ای دارند که متناسب با اهمیت این ساز و کار انتظار می رود شاهد بسترسازی منسجمی در عرصه اطلاع رسانی باشیم. 

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ گفتمانی انقلاب بیان کرد: برپایی جشنواره ابوذر یکی از برنامه های رسانه ای به منظور تعمیق بخشی دینی، فرهنگی، معرفتی و ... در عرصه خبر و اطلاع رسانی و ایجاد یک رقابت سازنده خبری است. 

 

 

وی اظهار کرد: تفاوت و امتیاز این دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر، فرصت رقابت میان فعالان فضای مجازی است که با تولیدهای خبری خوب و قابل تأمل می توانند در این رقابت رسانه ای شرکت کنند. 

 

موسوی زاده ادامه داد: فضای مجازی اهمیت ویژه ای دارد و جریان بخشی تولیدهای رسانه ای موفق در فضای آن می توان بستر تعمق فکری و رشد را در آحاد مردم ایجاد و احیاء کند. 

 

رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: علاقمندان رسانه ای به منظور شرکت در این دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر می توانند آثار خود را در قالب خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، موشن گرافیک، ابنفوگرافیک، عکس، مستند کوتاه، کلیپ با محوریت آسیب های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، دشمن شناسی، توان داخلی، خوداتکایی و مانع زدایی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت تا ابتدای بهمن به جشنواره ارسال کنند. 

 

 

کد خبر 1105651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha