سرود «منجی عالم» با اجرای گروه سرودکانون الهادی (ع) از شبکه استانی سبلان پخش شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: سرود «منجی عالم» با اجرای اعضای گروه این کانون همزمان با آغاز امامت امام زمان (عج) از شبکه استانی سبلان پخش شد.

«مرتضی هاتفی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سرود «منجی عالم» با اجرای اعضای گروه این کانون همزمان با آغاز امامت امام زمان (عج) از شبکه استانی سبلان پخش شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این سرود با موضوع مسئله ظهور و انتظار است و به همت گروه سرود اعضای کانون اجرا و از طریق شبکه سبلان به نمایش گذاشته شد.

 

وی ادامه داد: 12 نفر از اعضای کانون در این کار هنری مشارکت داشتند و عرفان محرمی سرپرست این گروه بود.

 

هاتفی پور اعلام داشت: این کار هنری در سال گذشته به صورت نماهنگ به سفارش بسیج هنرمندان تولید شد و مورد استقبال نهادهای فرهنگی قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: گروه سرود این کانون در مناسبت های ملی و مذهبی با حضور در میادین و خیابان ها با اجرای زنده سرود فعالیت های هنری خود را در معرض نمایش دید عموم مردم قرار می دهند.

 

هاتفی پور اضافه کرد: اعضای گروه سرود نیز با حضور فعال در برنامه های اجرایی همت ویژه خود را در ترویج معارف اسلامی و دینی به نمایش می گذارند و همیشه پای ثابت فعالیت های هنری کانون هستند.

کد خبر 1105692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha