ششمین سالگرد شهدای مدافع حرم با همت کانون شهید صانعی موثق در همدان

حجت الاسلام حسینی گفت: ششمین سالگرد شهدای مدافع حرم سید میلاد مصطفوی، مجتبی کرمی، مجید صانعی موثق با همت کانون فرهنگی هنری شهید صانعی موثق برگزار می شود.

«سید سجاد حسینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: کانون فرهنگی و هنری شهید صانعی در مناسبت های مختلف ملی برنامه های متنوع در قالب فرهنگی و هنری متناسب با علائق نسل جوان برگزار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صانعی همدان افزود: ششمین سالگرد شهدای مدافع حرم سید میلاد مصطفوی، مجتبی کرمی و مجید صانعی موثق در حسینیه ثار الله آستان مقدس امامزاده عبدالله همدان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: تلاش می کنیم با زبان هنر و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری متناسب با ذائقه نسل جوان بسیاری از محتواهای تربیتی و آموزه های دینی را در جامعه ترویج و گسترش دهیم.

 

وی با بیان اینکه فعالیت کانون‌های مساجد ترویج مبانی دینی در قالب هنر است، گفت: فضاسازی مساجد و اجرای برنامه‌های نو و جذاب در آن مشوقی برای جذب نسل جوان به سمت مساجد است.

 

 حجت الاسلام حسینی بیان کرد: شهدای مدافع حرم کیلومترها دورتر از مرزهای کشورمان با دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) درس ایستادگی وآزادگی را به بشریت آموختند.

 

وی اظهار داشت: نقش شهدای مدافع حرم در تامین امینت جهان اسلام و کشور نقش ویژه ای است و اگر ما در سوریه، عراق با دشمنان اسلام مبارزه نمی‌کردیم بدون شک امروز با توطئه‌های بیشتری از دشمنان روبرو بودیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1105703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha