استاندار جدید زنجان برای توسعه استان از همه ظرفیت ها استفاده کند

آیت الله خاتمی گفت: بالاترین افتخار ما خدمتگزاری به مردم است و باید استاندار جدید برای توسعه همه جانبه استان از همه ظرفیت‌ها استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری در محل استانداری زنجان، وفاق و همدلی در بین مدیران استان زنجان را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: در گذشته کارهای خوبی برای توسعه استان انجام شد و روند موجود باید شتاب بگیرید تا عقب ماندگی‌های گذشته جبران شود.

 

 

آیت الله علی خاتمی افزود: با وجود همه فعالیت‌های صورت گرفته در گذشته، زنجان با نقطه مطلوب در زمینه رشد و توسعه فاصله دارد که این فرایند باید اصلاح و عقب ماندگی‌ها جبران شود.

 

 

وی با بیان اینکه خدمت به مردم بسیار با ارزش است، اظهار کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و باید به آنها صادقانه خدمت کرد.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی دارد، گفت: باید با شناخت وارد میدان شد و مسئولیتها را شناخت.

 

 

خاتمی با تاکید بر اینکه در انتصاب مدیران هیچ گونه دخالتی نداشته‌ام و برای موفقیت نظام همیشه از مدیران کارآمد و متخصص حمایت می‌کنم، تاکید کرد: انتخاب دکتر محسن افشارچی به عنوان استاندار زنجان بسیار عالی است چرا که فرزند و زاده این خاک بوده و می‌تواند برای استان مایه خیر و برکت باشد.

 

 

وی با بیان اینکه شانیت ما خدمت به مردم است، ابراز داشت: بالاترین افتخار ما خدمتگزاری به مردم است و باید استاندار جدید برای توسعه همه جانبه استان از همه ظرفیت‌ها استفاده کند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان اشاره کرد و گفت: رزمندگان این استان پس از پایان دفاع مقدس در منطقه شمال‌غرب حضور داشتند و مسؤلیت میدان امتحان برای همگان است و باید برای درست انجام دادن آن تلاش کنیم.

 

 

خاتمی با بیان اینکه دلدادگی مردم زنجان به اهل بیت (ع) و حضورشان در صحنه چشمگیر است، تصریح کرد: باید کنگره ۳۵۳۵ شهید استان به خوبی برگزار شود.

کد خبر 1105706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha