۴۰۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید برای صنایع یزد تصویب شد

علمدار رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تصویب ۴۰۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید برای صنایع یزد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، خبر داد.

محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، از تصویب 406 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید برای صنایع یزد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، خبر داد.

وی گفت:کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار یزد و دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تشکیل جلسه داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: در این جلسه تسهیلات رونق تولید در قالب سرمایه در گردش و سرمایه ثابت تصویب شد.

وی گفت: پس از بررسی‌های انجام شده توسط گروه‌های کارشناسی، 406 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش برای 72 واحد استان مورد تصویب قرار گرفت.

علمدار یزدی تاکید کرد: از این میزان، 272 میلیارد تومان سرمایه ثابت برای 48 واحد و 133 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش برای 24 واحد تصویب شد.

وی ادامه داد: تسهیلات سرمایه ثابت 110 شغل جدید در استان ایجاد می کند و تسهیلات سرمایه در گردش1280 شغل را در سطح استان تثبیت می کند.

کد خبر 1105715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha