تلاش دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم

آیت الله رئیسی گفت: گره گشایی از مشکلات مردم با انجام سفرهای استانی از اولویت های دولت سیزدهم است و برای رفع بیکاری جوانان و رونق تولید در فارس تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی»، امروز (پنج شنبه 22 مهر) در بدو ورود به شیراز و در  فرودگاه بین المللی «شهید دستغیب شیراز» در جمع خبرنگاران گفت:‌ گره گشایی از مشکلات مردم با انجام سفرهای استانی از اولویت های دولت سیزدهم است.

رئیس جمهوری افزود: پیش از این با اعزام هیئتی به فارس، مشکلات این استان بررسی شده و یکصد طرح در جلسه ای در تهران برای این مشکلات نیز مطرح شده است و امیدواریم پس از این سفر، اقدامات مدیران استان و رهنمون های نماینده ولی فقیه در فارس موجب رفع هر چه بیشتر مشکلات شود.

وی با اشاره به خشکسالی در فارس بیان کرد: رفع این مشکل و استفاده از ظرفیت های فارس مانند حوزه های بازرگانی، کشاورزی و ... در اولویت دولت است و برای رفع مشکل بیکاری جوانان
و رونق تولید در استان فارس نیز تلاش و برنامه ریزی خواهیم داشت.

خاطر نشان می شود، آیت‌ الله «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهوری صبح امروز در آغاز هفتمین سفر استانی دولت سیزدهم وارد شیراز شد و در فرودگاه بین ‌المللی «شهید دستغیب شیراز» مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان فارس، استاندار فارس، تولیت آستان مقدس حضرت حضرت احمد ابن (ع)، نمایندگان مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.
 

کد خبر 1104736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha